Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 24 maj 2011 23:32

ja verka ha komme in i ett flyt med bra saker som händer.. å ja gillar de.. är verkligen min tur att få ha lite tur nu :)



Jag tävlade inne hos EN POJKMAMMAS VARDAG

om ett presentkort hos HAPPY LINA

och jag VANN :)


hur glad blev ja inte...

så ska ta å surfa in å kicka å se vad ja vill ha :)

funderade ju på en fönsterfilm, de behöver ja verkligen men eftersom presentkortet är på mer än va de kostar så kanske ja tar nått vägg ord med..


ha idag bestämt att ja ska måla om i köket...

så ja lsipper den där fula gardinen...

få se om ja ringer min hyresvärd imorn å kollar om de går bra..

för ja ha ju färg å sen så tänkte ja göra de.. så dom behöver ju inte...

ha en burk vit å sen kvar av den bruna ja hade i andra lgh..

så behöver bara fixa lite hål å sen skarvarna så målar ja :)


så kanske ska hitta nåt fint vägg ord att sätta upp med...


Ha dessutom idag haft en underbar dag  på Knasiga kojan med en kompis å hennes 2 döttrar..

hur kul som helst...

ja ha inte vare dit tidigare då V ha vare så liten.. men nu kryper han sig ju fram å klättrar uppför ramperna utan problem..

å sen alla under 1 är de ju gratis för, å föräldrar.. sen till hösten ha ja ett presentkort som v ha fått som vi kan utnyttja :)

perfekt...


så nu blir de sova å imorn ska ha göra klart i lgh.. flytta klart allt å sen ta bort allt som ligger framme... som vinter kläderna..

ha ju tage fram sommar så...

fast de känns som höst ute...


fast, kanske hittar på nå roligare imorn ;) h ehe.. de gjorde ja ju idag..


h aha, jag hatar verkligen att städa :D



Av Anna - 24 maj 2011 23:20


"Jag tävlar om en valfri motivnapp inne hos Elina i samarbete med Namnnappen"

Av Anna - 23 maj 2011 23:17


Jag tävlar inne hos Stella om en iphone 4

Av Anna - 23 maj 2011 23:02

Har idag bestämt att ja ska minsan köpa mer blommor hem...

inte såna i kruka som ja bara lyckas ta död på... utan såna där buketter...

dom ha riktigt snygga här brevid på affärn...

idag inhandla ja rosa rosor åt mig själv.. å så fint de blev...

ha även flyttat om lite.. är dock inte klar än men förhoppningsvis under morron dagen...

man ha ju en son att leka å mysa med oxå så man kan ju inte va upptagen hela tiden..

även om han är duktig på att roa sig själv..

för de mesta...


  Gjorde en kladdkaka å fick bli med jordgubbar på, hittade hollänska på affärn å dom va snäppet bättre än dom spanska... men ja vill ha svenska.... :)   Alla fick inte plats i vasen, så dess få pryda fönstret å göra förbi passerande glada :)   Gillar färgen.. så snygga....   Bjuder på en bild på min snygga kille.. mammas kung som börja bli stor :D

Av Anna - 23 maj 2011 20:59

  "Jag tävlar hos Debbie- Mamma till Maximilian om ett valfritt paket med namnnappar från namnnappen.se!

Tävlingen hittar ni här!"

Av Anna - 23 maj 2011 17:55

så mycke....

men har en alldeles för liten inkomst...

j aja.. men drömma är aldrig fel de heller.. men ibland bli man less på å drömma...


fast idag trodde ja jag drömde då ja fick ett samtal..

de va mitt elbolag å dom bad så mycke om ursäkt att ja ha fått fel på min räkning..

jaha trodde ja.. så länge varade den lyckan...att den va mindre än ja trodde...

å döm om min förvåning då hon säger att den kommer bli billigare...

shit.. de trodde ja aldrig...

men ja skulle få betala norrlands skatt å de hade ja inte fått på denna räkning...

så ja kommer få en ännu billigare elräkning imorn.. hur glad bli ja inte :)

alla räkningar som blir mindre klaga ja inte på :)


hon skulle skicka en ny idag så ja få väl se hur mycke mindre den blir...

men de betyder att ja betalade mindre än 500 i månaden för strömmen under mars å april...

ja de är bra att ha koll på olika elbolag...

även om ja nu ha bunde mig för första gången i mitt liv.. så få se hur de blir...


nä.. nu kolla kakan...

å äta middag... hjärtat ha nyss vakna..

lite konstiga tider nu då han vakna vid 7 på morron...

Av Anna - 23 maj 2011 11:11


Jag tävlar inne hos Johanna om 1 av 6 olika produkter från O-råsa

Av Anna - 23 maj 2011 10:10

/Å tråk/väder./..//////////////////////////////////////////


hmmm går ju jätte bra å skriva då nån annan trycker på tangenterna.. hehe


iallafall.. de är tråkväder, mulet å kan bli regn,...

så passar bra att göra klart här inne...

funderar på att flytta om lite, ut med lite saker från sovrummet.. å in med annat..

eller mest bara för att kunna flytta tvn högre....

nån börja ju bli väldigt lång så...


sen ska ja kila över å inhandla plantjord med...

måste ge mina återuppståndna blommor lite ny jord... de kanske dom mår ännu bättre av???


så de är min dag....

å ja kommer älska varje sek av den :)


men först utfodra katt 3 som kom in nyss....







Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards