Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Anna - 25 maj 2011 22:13

kom på idag att ja vill ha en köks soffa...

min mamma ha en men den är nog för lång, å sen använder ju dom den...

så de få bli årets span på loppisar...


sen finns de så mycke mer ja vill ha oxå.. men en sak i taget :)


Av Anna - 25 maj 2011 19:37

vem tog min energi???

å gav mig j*****ligt ont i ryggen...

åhhh.. men men....


ja ja.. ja kan ju alltid låtsas att den finns.. energin asså...


kom på nyss att de blir mycke kals i helgen...

freda är de kalas för H som fyller 60...med middag å andra trevligheter....

sen sönda är de ju alla mammors dag...den ska ja klart fira, sen fyller min kusin år med, så de blir kalas där...

med middag å gott...

kommer å va en kanon helg i helgen :D

me like :)


nä.. nu va de där att låtsas att energin kom.. sen rädda katten.. ha ha..

hjärtat ha stängt in han på sängen...

ibland är de tur ja ha en bred säng :D

Av Anna - 25 maj 2011 09:48

Ja idag måste ja städa klart...bara nån kan låta bli å riva fram.. hehe

fast ja ser ju vad ja måste plocka bort...


hatar då ja känner mig stel som en stock varje morron.. suck...


måste komma igång med nån träning så ja kanske slipper va så stel..

hur ska de annars sluta... huvva..


men nu fixa klart....


måste kila över på affärn å handla idag med.. men de tar vi senare...


Av Anna - 25 maj 2011 09:38


Jag tävlar om ett valfritt par knäskydd från Knattar & Kryp hos
Agnes!

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards