Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Anna - 7 november 2009 22:53

Jahaja.. då va dags för å införskaffa ett nytt bilbatteri...

nån som har ett över?? 62 ampere ska de va på...

sucka.. mitt börja ladda illa å även om de stod på laddning idag så ville de inte ladda upp...

inge mycke iallafall... så de är bara å införskaffa ett nytt innan de här gör att ja blir stående...

sucka..

men är ju inte så konstigt om batteriet är från bilen är ny, å sen ha den mest stått hos en bilhandlare.. då lär de ha laddat ur några gånger kan ja lova..

så bara å börja kolla efter ett billigt... sucka...

hur billigt de nu kan bli...


ja ja.. ja som tyck ja ha nog me utgifter nu.. inte gillar detta.. måste ha ett jobb..


asså.. seriöst.. men på fejjan så ser man ju va andra skriver.. å verka som de finns en hel del avundsjuka där..

säger inget om vad... men hallå...

hur moget är de på en skala att hålla på å skriva där..

ja trodde mer om dessa personer...

men men.. de är ju deras liv å vill dom inte va mer mogen än nivån hos en.. ja jag vet inte.. men min 10 åriga kusin är nog mer mognare än dom många gånger...


ja.. de va lite av vad som rör sig i mitt huvud just nu...

bara mina tankar å åsikter.. lär nog få en del svar på dom..

kan säga att ja ha säkert gjort samma sak som dom... men de känns som de är dags att växa upp nu..

ja är ändå 26 år..så ja hoppas att ja aldrig mer sjunker så lågt som vissa....

snälla.. säg åt mig då...


nä.. lägga sig i sängen å se tv..


imorn blir de firande av styvfar å morfar...lång dag iallafall....



Av Anna - 7 november 2009 14:50

Ja dp ha manvare å firat bröllopsparet...

för å låta lite ego så tyck ja mitt kort va de finaste...

he he..


nu dah?


ska hem å klippa till mammas gubbe.. inte alla som har de så bra :D

men han fyller ju år imorn så mormor blir väl glad om ja klipper till han innan...

karlns hår växer ju värre än ogräs...


sen tänkte ja han skulle få kolla på bilens batteri åt mig...

de är inte bra...

är väl dags för ett nytt sånt oxå kan ja väl tänka mig...

ska alödrig mer köpa en spn hör nya bil..

jisses..är ju nu allt börja gå fel så man får byta...


men bara le å se glad ut å gilla de...


sen få man se va som händer ikäll..

är ju nykter så behövs de chaffis är de bara å ringa :D



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards