Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Anna - 3 november 2009 12:38

Jahaja... ja dagen igår gick ju inte riktigt som ja planerat...

börja må tokilla å halv kräktes...så ja la mig bara i sängen igen...

somna å sov sen i nästan 2 tim...


å orsaken? ja de va mina piller mot hostan...

kollade upp biverkningar å de va illamående, yrsel, kräkningar m.m

så ja gav upp dom.. så förhoppningsvis idag mår ja bättre..


iallafall än så länge... men ha nyss klive upp så..

va längesen ja sov så här länge...men va man inte så pigg tidigare så inte så konstigt...

men nu banne mig ska ja bli frisk.. orka inte vara sjuk...


så ska försöka göra de som inte blev gjort igår.. som tur är så ha ja ju syster som gjorde en del...

hur ska ja klara mig om hon flyttar???

hmm...tråkihgt kommer de å bli iallafall.. men än ha hon inte hittat en lgh så...


ska läsa min allers idag.. den kom med posten..

på rätt dag.. gillar inte när de kommer på onsdagar.. de bli som fel då...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards