Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Anna - 30 oktober 2009 22:40

å ja tittar på smala sussie...

oj oj... vilka minnen som kommer upp....

på den gamla goda tiden...


å inte nog me de så ringer en gammal vän... ha ha.. full som vanligt.. bara då han ringer..

fått nyss 3dje samtalet....

ha ha... ja va ska man säga...sötingen....


illamåendet ha börja släppa...syster fixa mat så...

måste nog ta mig i kragen å börja äta ordentligt igen... min mage vill inte va med annars....

men ha blive en del slarv på slutet å sen dåligt med sömn så...


hmm.. satt nyss å kolla lite på min framtida ekonomi....

sucka.. ja måste få ett jobb...

annars blir de att antingen få syster ta över hyran... eller få ja flytta hem till mamma....

ja.. så illa är de....

men men.. bara å gilla läget...


ja ja.. inge ont som ha nå gott med sig... få man hoppas...

Av Anna - 30 oktober 2009 12:20

Piggare idag.. nu är ja bara lite snorig å döv på ena örat.. mer än vanligt asså...

men med lite kortison nässpray ska de väl ordna sig...


ska snart ta tag i å snabb städa å sen ska ja å syster på en handlings sväng...

handla inför helgen å lite som börja ta slut, typ smör å bröd...

nån go middag inför kvällen ska handlas med...


ska fara å kolla på skor med..

faktiskt till mig oxå... inte för att ja gillar de men skulle behöva ett par vinsterskor...

hittade ju inga ifjol så ja hoppas ja gör de iår...

annars få ja gå i mina gympadojjor å tjocksockar..

måste hem till mormor med dom som ska lagas oxå...



mycke nu...


men en sak itaget....



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards