Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Anna - 16 oktober 2009 14:34

De blir de nog ikväll....

fick ett sms om att mitt paket från panduro hade kommit..

så nu kan ja roa mig me de.. fick ett stort paket :D sånt gillar ja...

beställde bara en massa från deras rea katalog...så gillar när man får mycke saker för en billig peng...

som tur är behöver ja inte betala förren slutet på månaden...


nu fick katterna nåt kul oxå... min bara älskar kartonger...he he.. sötnöten min...


har ju 2 dop kort som ja ska knåpa ihop... sen funderara ja på å göra små kort till nästa vecka..

så ja kan lämna ut mitt konto nr på engång...

skulle nog vara ganska sött :D

annars skulle en kompis höra av sig om vi skulle hita på nåt... ja vet inte vad.. få se...


så de är min dag å kväll...för nu iallafall..

vem vet hur de slutar...

märks väl imorn...



Av Anna - 16 oktober 2009 11:35

mmm... va ser ja när ja loggar in på fejjan nu när ja kom hem.. jo att de ha vare ytterligare en halkolycka med folk ja känner...

nu va de dessutom min marmor kusin å hans pappa...

men de hade gått bra för dom....

dom kör tankbil å hade drabbats av blixthalkan i morse...så va ju bara tur att de inte hände nåt allvarligare...

fy oxå...

ska vintern fortsätta så här vill inte ja va med.....

så de så...


är ju bara 2 veckor sen förra olyckan.. hemskt...


men enda positiva att nu borde inte de bli värre idag eller?


ja ja.. undra va som ska hända idag då?

ha vare å lämnat in pappret som ja skulle.... så nu är de bara å hoppas att nåt jobb dyker upp...

på pappret ja lämna in va ju utdrag ur belastningregistret å på de stod de inte mycke...

bara mina uppgifter å att de inte fanns nåt på mig :D

så nu är de bara å hoppas att nåt vikariat som personlig assistent dyker upp...

ja, jag ha drage mig tillbaka inom vården.. men den här gånger ska ja bara rikta in mig på barn å ungdommar... ja ha gjort bort alla äldre...eller iallafall för nu...


nä.. ta en dusch å hoppas kvällen slutar bra.. syster åker väl hemifrån som vanligt.. hon å sina fester.. he he...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards