Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 26 juni 2016

33

Av Anna - 26 juni 2016 21:16

Ja kl 12:47 så klev ja över till den siffran...
Ha tillbringat större delen av dan i bilen å på väg hem från stugan.
Gjorde en liten avstickare till Ikea i Umeå för å kolla in.
Blev lite handlat med.
Några nya tallrikar då mina ha börjat minska i antalet å silverkanten nötas bort...
Så passa på nu när de ändå va 20 % rea på dom.
Så blåa fick flytta hem hit.
Sen blev de även lampan ja ha suktat efter till hallen.
Dom hade bara 1 kvar så kändes som de va meningen att den skulle hit :)
Å självklart kan man inte va där utan att köpa minst 1 förpackning ljus :) ha ha

Blev bara en snabbsväng då de inte gick å hitta en parkering i skuggan och katterna va i bilen.
Lova junior att åka upp nån helg å kolla på leksaker :)

Sen hem å dumpa katterna, sen upp till mamma å få presenterna som väntage där, fick en blomma av mormor å morfar

Mormor är duktig med färger :)

Så nu ha vi röjt upp lite å imorn ska de bakas.
Känns som man är ute i god tid???? Ha ha

Att ha förhoppningar om att hinna slå in paket ikväll är nog bara att glömma.

Försöker få bort de onda i min höft nu med...
Gammal kropp :/

Min stora kille... fatta inte vart 6 år ha tagit vägen????

Å ja drömmer ännu om att hitta han som vill va med mig å junior.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards