Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Anna - 13 mars 2016 11:27

Man hinner en del när man vaknar vid 6 å inte kan somna om..
Ha snart gjort bort tvätten, hade bokat ikväll men då jag ändå va uppe imorse så gick ja å boka om...
Va tvungen å tvätta jobbkläderna som va grymt leriga efter veckans jobb...
Synd bara vi inte ha fått nått nytt torkskåp än efter dom frächa till tvättstugan.
Men de kommer väl, hoppas jag.
Helst nu efter jag tog min torkställning till stugan :)

ha även letat efter Sally, juniors katt som inte kom hem igår, så på juniors begäran efterlyste jag henne via Facebook men sen dök hon upp själv efter vi varit en sväng då mamma trodde hon hade sett hon där uppe...

så nu ha ja en lycklig son å en sur donna som inte får gå ut :)

Ja han har släppt hon nu men hade han fått välja hade han nog håll fast hon än :)
Undra vem hon följde efter???

Så nu är de snart dags att gå å hämta tvätten och städa tvättstugan....
Sen kanske man ska njuta av solen lite...
Igår blev de halv städning här hemma... Tog de värsta bara...
Som spindelnäten i taket

Undra om de är bevis på att man inte ha varit hemma så ofta på sista tiden????

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards