Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 december 2016

Av Anna - 29 december 2016 21:37

Ja inte så många dar kvar nu på detta år..
Ser framemot lördag med att få fira in de nya året med dom bästa omkring mig.

Men först imorn blir de å göra nåt åt risbusken till hår...
Vet inte hur än men nåt blir de...

Sen lörda morron är tvättstugan bokad...
En hyresgäst sa till mig igår att går man in i de nya året med ett rent hem och rena kläder så förblir livet så nästa år.
Ha ha... spännande å se hur de går med junior.
Man kan ju alltid drömma :)

Ja de märks att man ha varit lite upptagen av annan...
Ikväll åkte adventstjärnorna ner.
Längesen dom satt uppe så här länge :)
Men finns de roligare saker å göra så klart man gör de ;)

Gardinerna byter ja en annan dag.
Junior ville ha dom uppe ett tag till så.
Lite kan han få bestämma med :)

Dags att gå å sova... hur bra de nu kommer gå när ja fryser å inte har mitt värmeelement här....
Tomt känns de med...
Så djävla ofattbart att jag få vara så här lycklig :)
Att dom här 2 sista månaderna av 2016 skulle bli dom bästa på hela året.
Å de bästa är att vi har nu 2017 å se framemot ;)
Det blir bara bättre :)

När mitt liv va som mörkast så dök solen upp med både ljus och värme :)
#Fifaanvajaär...
#Lyckligastetjejenpådenhärsidanavstan

#dombästakillarnaimittliv

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards