Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 november 2016

Av Anna - 5 november 2016 13:46

Så bli ja lite impad av mina idéer. ..

Iallafall så ha ja sett bilder på Facebook där folk ha gkort en snögubbe med plastmuggar å de ser inte så svårt ut.

Jo men tjena... börja med häftapparaten ja fick hem... hade laddat med muggar och häftstift...
Varje mugg spricker :/
Så börjar limma istället... men nja...
Så går tillbaka till häftapparaten och kör på...
De där med att få runda bollar få ja inte när ja gör snöbollar heller så...
De fick bli mer åt de äggformade hållet.. ha ha

Sen leta ja rätt på högen med färgade papper som ja hade och vi pysslade ihop en gubbe ?

Inte så illa i slutändan :)

Så nu fundera ja på om vi ska ha denna istället för gran i år??
Junior va inne på idén.
Vi få se närmare hur vi gör.

De klia fortfarande i göraom rummet fingrarna.
Flytta om lite å få de bättre...
Ska fundera.

Tror nog att de är dags att plocka bort alla sommarskor med som ligger i hallen...
Å sen leta fram vinterskorna.
Om ja ha några???
Funderar på å beställa neoprenskor som junior har, åt mig å sen måste han ha riktiga vinterskor med.
Undra om man kan hitta allt på samma ställe????

Kolla juniors overall med å sen leta en ny... vet att hans är rätt så nött sen ifjol, då jag ha lagat den på diverse ställen redan första veckan han hade den...
Min lilla klätter apa :)

Mitt hjärta som hade en jobbig dag igår..
Så tur ja kunde gå hem redan halv 3 å hämta han.
Sen va de en kille som skulle va nära å när han skulle sova så skulle jag absolut gå å lägga mig samtidigt.
Sen ha ja haft en som ha legat mer på mig än brevid...
Men idag är de bättre så novemberlovsveckan ha tagit hårt på han.
Mitt hjärta.
Sådana här gånger önska ja att de fanns ekonominerade för å jobba kortare dagar... eller jobba kortare å få ut en heltidslön...
Vilken dröm de vore.
Men tills dess så kämpar vi på å drömmer oss bort...
Snart är de dags å åka till stugan igen med.
Känns skönt.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards