Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 14 februari 2016

Hemma blind...

Av Anna - 14 februari 2016 22:41

Ja ibland så bli man de... man glömmer som bort de man har närmast.
Ja tycker ärligt att sådana här dagar då de ska gullas å visas hjärtan m.m är lite jobbiga även då jag aldrig ha firat en sån dag med nån kille.
Men jag skulle så gärna vilja få överraska han med blommor eller kanske nån annan passande gåva.
Sen visst skulle jag kunna göra sånt resterande dagar på året med...
Men just denna dag bruka de bli lite extra tungt att va singel...

Men så insåg ju ja att ja ha ju faktiskt världens finaste kille redan här hemma.
Som visar mig kärlek alla dagar på året.
Även om han ger mig en del gråa hår med ;)
Så igår redan lyxade vi till de med chokladdoppade jordgubbar till mellon och bara myste.

Jag köpte mina egna blommor men de ha ja alltid fått göra så är ju inge nytt där :)

Sen ha ja färgkordinerat allt hans lego så nu är de bara att gå igenom beskrivningarna å bygga :)

Ha även roat mig idag med å tvätta, skotta fram bilen å härjat med junior i snön

Sen myste han med Sally i soffan.

Så ha varit en bra sönda :)

Ha inte haft lika ont i kroppen idag heller :)
Skönt de då de är jobb imorn igen.
Ny vecka som ja hoppas att den bara springer förbi.
Längtar till påsk och lite långledigt.

Så ligger i sängen nu å som vanligt startar hjärnan sina funderingar då.
Visst längtar ja efter att ha sällskap här brevid, att ha en famn att krypa in i och få uppleva tryggheten den kan ge.
Att få hålla om nån å få bli omhållen.
men vilket år som helst kanske de bli så.
Junior uttryckte sin önskan om ett syskon i helgen med.
Och att vi borde skaffa ett större boende.
Mitt lilla hjärta som har så stora tankar.

Å förövrigt har han blivit jätte duktig på att läsa ord.
min lilla stora kille.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards