Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Anna - 24 augusti 2015 21:27

Så ha ja kokat sylt :)
Ha ha.. å hur de blev... ja kladdigt iallafall så bara spisen kallnar så blir de å skura den...
Ikväll eller imorn bitti kanske.. beror på när ja vakna...

De blev hjortronsylt ikväll då både ja och junior gillar den så..
Köpte hjortron tidigare då ja är för dålig att komma mig ut på en myr...
så få se hur de blir med sylten...
men har en påse kvar så nästa gång blir de bättre planering med burkar och större kastrull :) ha ha...

ibland är de tur ja är själv å ingen ser mina tokigheter :)
Fullt normal kan ja inte va iallafall :) ha ha
Fast skulle ja ha nån här skulle vi nog få skratta en hel del ihop...
de är en trevlig känsla som ja gillar..

Som ja hoppas ja får uppleva ofta nångång i framtiden...
Faan... bli så ledsen när ja tänker på...
vill bara skrika, gråta å böna å be men då de inte hjälper är de som det är :(
Faan för känslor ibland...
vart kan man stänga av dom???

Har en förkyld son här hemma med :/
Snorig som bara den men ingen feber än...
så hoppas de inte bli mer...
Annars är han pigg så vi håller tummarna...
Vill helst inte vara borta denna vecka...
Eller nån vecka..

Fick idag BVC tid till junior med...
På torsdag ska han va där..kl 15 som tur är..
Blir vaccination då med så får nog muta han med nåt sen...
Han hatar sprutor och ändå försöker jag prata gott om de...
Lill hjärtat mitt...

Så mysigt fick ja de ikväll. . I brist på nån mänsklig så får ja hålla till godo med katten...
Men önskar jag ha nån mänsklig inom en snar framtid att mysa med hellre............

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards