Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Anna - 13 november 2014 18:33

heeeela dagen....


idag blev ja så less på min hosta att ja ringde hälsocentralen för å boka en tid å få en bättre hostmedicin än de receptfria ja ha prövat...

fick välja mellan en med morfin eller mollipect.. å dagarna kan ja klara mig.. vill ju helst få sova, slippa vakna av hostanfall..

så ska ta första ikväll så få se hur ja mår sen...


få se om de blir junior ja ringer åt imorn, han va bättre imorse men så fick ja höra att han va lite mer hostig idag än normalt och lite grinig..

han ha ju haft hostan längre än jag så men han får sova på nätterna.. är jag som vaknar av hans hosta bara...

få se om man kanske får en läkartid på eftermiddan imorn så man tar ut en halvdag vab...


sen så läkarn ordinerade vila, undra om de menades att man skulle bära möbler nerför en trapp å fara med dom på tippen då???? :)

ja jag bar dom inte själv och vi hjälptes åt med allt tungt å skruva isär så mycke de gick...

sen gick ja sakta uppför trappen...

så tog de extremt lungt.. vill ju inte att de ska bli värre...

men ligga hemma å vila tänk ja inte göra.. men som sagt, ta kanske en halvdag imorn är ju inte fel..

sen så ha junior stängningsdag på torsda, så få se om man kanske tar en hel dag då å hittar på nåt med han????


nä, nu hämta tvätten, köra igång film åt junior å sen vila i soffan...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards