Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Anna - 19 februari 2013 20:12

Ja de kan ju komma en hel del tankar från dom små...

Min son funderar en hel del på sin pappa...

å inte så konstigt, han ser ju på dagis att andra blir hämtad av sin pappa...


igår hade vi ett litet samtal om hans pappa, vad som sas exakt tänk ja inte gå in på.. de är mellan han å mig..

men en sak han sa.. för jag bruka fråga om han vill träffa sin pappa å ibland blir de ja å ibland blir de nej..

igår ställde ja den frågan.. då svara han att han ha sin mamma...sen klappa han mig på huvudet..

söt nöten...

att så små barn kan vara så djupa...


ja blev lite tårögd... en av mina önskningar är att junior ska få ha en relation med sin pappa..

men de näst bästa funkar med.. att ja en dag träffar nån som vill ställa upp som fadersfigur för han..

för de kommer komma en dag då han kommer ha frågor han inte kan ta med mig.. eller som ja för den delen inte kan svara på...

ja ja..


vem vet hur framtiden blir????

inte ja..

men är bra sugen att kolla nångång...


mamma ringde en gubbe för många år sedan..

de roliga va att han såg 4 barn hos mamma..3 flickor å 1 pojke...

men han sa oxå att pojken kunde hon välja själv om hon ville ha eller inte...

lite skrämmande hur saker stämmer.. för mamma ha verkligen vare som en extra mamma för hjärtat...

som då ja låg på sjukhuset å sen nu...

med all hjälp ja få.. bara som att hon kom nu ikväll, tog hand om han i badet så ja kunde plocka bort lite...

så skönt...

guld värt....


nä.. nu kallar mitt lilla hjärta...

dags för film byte :)

 

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards