Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Anna - 29 maj 2012 19:45

ja hade onsdag idag då ja for hem.. men så kom ja på att de är ju bara tisdag.. sjutton oxå...

va elakt...


ha fått linda min vrist.. den ha tage stryk av all slänt klippning så de gör grymt ont då ja går i trapper eller slänter med den...

suck.. men men.. bara att gilla läget å fortsätta....

imorn ska ja tydligen få vara nere på hamnpiren.. trevligt...

men först lär vi göra bort lite annat.. klippa klart utan för mitt gamla hem...

å va ja sakna den lghen...

hade gärna flyttat tillbaka men till en större...

vem vet.. kanske den dagen junior börja gymnasiet... fast då hoppas ja att ja ha hittat ett hus där jag trivs och att han ha mindre syskon...

ja.. man ser väl va framtiden ger en....


nä.. ska ta en dusch å sen sätta mig på balkongen å njuta av lugnet...

vristen i högläge....å hoppas den känns bättre imorn,....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards