Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Anna - 22 februari 2012 18:29

ja lagade midda ida :) visst så va ja helt slut på efter... men så skönt att iallafall orka me de...

de ha ja inte gjort tidigare i veckan.. då ha de bara blive kräm eller fil till midda...

för junior är de ingen fara..han får ju riktig mat på lunch på dagis så...

å jag försöker hålla mina mål å ja ha lyckats.. inget uppgång på vikten, så jag har äte bra...

ha ju insett de att äter ja för lite så går ja upp direkt.. men ja ha tappat 0.7 sen förra veckan :) så underbart :)


så min resa mot ett lättare liv fortsätter :)


nu är de en massa mys med junior..innan han snart slocknar...

fundera på om han ska få ledigt på freda om ja är piggare..de återstår å se under morrondagen..

Av Anna - 22 februari 2012 09:18

Börja se en ljusning i min förkylning.. hade ingen feberfrossa imorse.. men febern är kvar, lika så värken och snorande

Värst är värken i nacken.. men men.. de ska väl gå över.. hoppas ja :)


annars händer inte mycke.. ligger i soffan å kolla på Lilla huset på prärien, är inne på säsong 7...

ja säger då de... märks att de va längesen..

grina gär ja nästan dagligen till nåt avsnitt, i måndags brann blindskolan ner å 2 brann inne, å de brann snabbt för dom lämna dörrn till källarn öppen där de starta...

sen igår grina ja av lycka.. he he..

idag ser ja på en son inte säger nej till sina barn, för hon ha läst de i en bok.. ja jag säger då de...

barn behöver regler...

å man måste säga nej..


äntligen ha min dusch blive lagat med.. :)

bara vare utan 1 vecka.. så nu kan ja duscha normalt igen.. skönt...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards