Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Anna - 6 november 2012 19:44

ja då ha tisdagen gått....

snart helg igen..

skrämmande snabbt de går..

man hinner ju knappt med...


men inte så konstigt då man ha mycke roligt för sig :D

idag blev ja stolt över mig själv att ja klara av att byta en flottör på en toa stol utan hjälp :)

fick bara ringa kollegan å kolla vart de gick å köpa ut å om de fanns samma lika, men de fanns en universal...

så ja klara av att byta, visst tog de tid men ja gjorde de :D

få väl se vad chefen säger om tiden, men viktigast är att ja lär mig :)

å kul är de :)


ha ha...

ja lite roar barnen ;)


man får ju verkligen lära sig alla möjliga olika yrken i mitt jobb.. synd ja inte ha nån utbildning på de bara.. men å andra sidan så tur ja är lätt lärd :D

å de får ju dagarna att bara springa iväg :)


jippie, fått tag på mina favvo gardiner :)

hade bara 1 par men hitta nu ett par till på fejjans köp å sälj...

såg att tjejen hade försökt sälja dom till mig för överpris tidigare men ändrat sig nu :) å tur de för mig :D


nä.. mysa med junior å hoppas han somnar bra tid ikväll..

imorn är de kalas som gäller efter 16.. eller ska försöka sluta 15 så man hinner duscha å byta kläder, inte så kul att komma i jobbarkläderna...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards