Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Anna - 27 oktober 2012 09:54

ja P för party då :)

ikväll ska bli en super kväll.. som de alltid blir då ja kommer mig ut :)


är en sån kanon underbar dag idag :)

alldeles vitt på marken, lagomt kallt, solen skiner.. så här ska de få vara varje dag hela vintern..

bara snöa så där lagomt att gräset täcks :) å sen kan de hålla sig så.. men de vet man ju att så blir de ju aldrig...

detta kommer bli ett slask, å ja ha inga vinterskor...

varken på jobbet eller privat....

men på jobbet klara ja mig än med dom andra skorna...

men ska nog börja kolla på ett par vinter.. bara meddela chefen först...


men privat.. ha ju letat vinterskor i flera år...

å vill ju inte betala multum för dom...

men ha ändå inte hittat några ja gillar....

suck...

kanske detta år???? ja ja.. vi få se...


nu håller ja på å tvätta, ska diska bort de sista som inte rymdes i diskstället igår...

så typiskt av mig å vänta för länge :/

sen dra en sväng med dammsugare å moppen, renbädda, sängkläderna är i tvätten.,..

sen blir de å fixa mig :)

Blir hämtad vid 14-14.30tiden å då ska ja va klar..

hur ska ja hinna???? ja ja. de ja inte hinner få ja göra imorn innan ja ska hämta hem junior...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards