Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Anna - 27 januari 2012 20:22

Ja då ha ja fått göra ytterligare en produkt från smartphoto..

fd extrafilm...

Stället där du kan få nästan allt i bilder...

väskor, tavlor, glas m.m

denna gången fick jag göra en fotobok, enjoy heter den...  

den har 177 olika stilan man kan välja mellan...

sen är de bara att fylla boken med bilder och texter...  

ja måste säga att jag blev super nöjd över min...

kommer att göra flera..

var ett väldigt bra pris på den med...

109 kr för 20 sidor, sen kan man väljta till fler sidor om man vill, ända upp till 60 sidor..

man gör även pärmen själv..


Jag valde att flytta om bilderna på vissa sidor och vissa så körde ja på de förvalda...

man kan välja till detaljer på sidorna, som hjärtan eller en nalle eller något annat...  

man kan forma dom precis hur man vill...

man kan välja om man vill göra en bok om sitt barn eller sin kärlek..

sitt bröllop eller nåt annat...


jag valde nu att göra ett liv om Victors första 6 månader..bara för att jag hade behövt en minst dubbel så tjock bok om inte mer om ja skulle gjort hans första år som ja hade tänkt för att få med alla bilder..

kan säga att bara dessa 6 månader fick ja sålla bort en massa bilder.. men känns som ja får ta med de viktigaste...

sen så framkallar ja ju korten med å sätter i dom fina albumen han fick i dopgåva så :)


men blir till att agöra en till...

har ju smartbonus som man får på sina köp så med dom å just nu är de 15% rabatt på fotoböcker så är de ju kanon att passa på å göra en till om hans liv mellan 6 månader och 1 år :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards