Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Anna - 20 september 2011 21:16

ja fryser.. men enligt termometern så är de inte kallt här inne.. så vägrar starta elementen förren de behövs...


ha haft en underbar dag på stan idag.. så härligt..

träffar blivande svärdottern med.. så söt man kan va å så liten...

som tur är så får ja träffa henne imorn igen :)

hjärtat gilla hon med.. söt ungen...

skulle kramas direkt...

he he....


sen ha han busat massa med moster/gudmor eftersom hon åker ju inatt... så tråkigt...

men men är ju snart hemma igen som tur är...

men å även en snabbis för att tömma lghen för sen ska hon bli av me den...


nu ikväll händer inte mycke här... ha totalt noll energ... så få ta de en annan kväll...

få se om man snart kryper ner i sängen så man är pigg imorn :)


Av Anna - 20 september 2011 12:17

Nån som vet av ett jobb som passar mig...

Jag är noga, gör alltid mitt bästa..

Behöver ett dagtidsjobb.

månda till freda.. ev. vissa helger då ja kan ordna barnvakt.


så vet ni av nåt passande jobb åt mig så tveka inte å höra av er.


// Anna

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards