Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 19 juni 2011 16:11

Blir de....

som tur är så blir de ju lite mindre på vägen hem.. kan man ju hoppas.. ha ha..

iallafall i matväg....

nu ha ja ju en del som syster ska ha..

å de lämnas ju där... fast hon ha ju då därimot en väska med sig hem...

ja.. man kan ju undra hur detta slutar.. men förhoppningsvis bra :)


sen alla mat åt hjärtat.. kanske tar med lite mycke.. men hellre ha med sig en del hem än att de ska fattas där....


nä.. snart dags för middag paus...


ja säger då de.. tur de finns lite mini apotek på affärerna.. insåg att de behövdes alvedon åt hjärtat.. ifall han skulle behöva de...

bara för ja köpte lär vi inte behöva de, å skulle ja inte köpt skulle vi behövt.. som vanligt ;)


nä.. fixa middag å sen fortsätta packandet :)

men ja längtar :)

Av Anna - 19 juni 2011 08:57

sen är vi på väg... så underbart...

jag längtar så ja kan krypa ur mitt skinn :)

fast å andra sidan betyder de att ja ha mindre än 24 tim på mig att packa å göra klart i lgh....

men ja jobbar ju bäst under tidspress så de ska nog gå :)


har en del små saker oxå att fixa.. som kila över på affärn å inhandla lite som fattas...

sånt man ha komme på att ja behöver...men inte tänkte på tidigare...


så dags att köra igång... få hjärtat att sova lite med.. är lite mycke gnäll nu..trötthets gnäll....


Av Anna - 18 juni 2011 19:26

Tänk.. om 2 dygn är vi framme i Trondheim...

vad ja längtar...


nu står kökssoffan i köket med.. å vad snyggt de blev..

Jag är ju bara bäst på att inreda :)


sitter på hemnet å spanar på hus med.. om man ändå hade råd.. va underbart de hade vare.. fått göra va man vill själv.. slippa fråga om lov å känna att man bara gör de minsta.. så man trivs...


så kul att kolla in i hus å se där dom ha renoverat å de är riktigt genom tänkt.. till tapeter å möbler...

så snyggt...

ibland önska man nästan att möblerna skulle ingå :)


idag hade vi fina J på besök.. alltid trevligt :)


nu se film å bara mysa..



Av Anna - 18 juni 2011 18:20

Tävlar inne hos Mitt nya liv om en bärsele från BabyBjörn

Av Anna - 17 juni 2011 19:09


Jag tävlar om ett presentkort från Cutiepie.se 
hos Agnes!

Av Anna - 16 juni 2011 12:51


"Jag är med och tävlar om ett presentkort på 250 kr på Paxlux.se inne hos Elina"

Av Anna - 16 juni 2011 12:36

gör ett brejk så här i städningen å tipsar om en sida men saker ja gärna skulle köpa åt min son :)


http://www.wigglekart.se/index.php


finns lite annorlunda bilar åt dom små...

nu ha ju min son redan en Bobbycar så skulle han inte haft de skulle ja ha köpte en wigglekart åt han...

fast vem vet, han kanske får en ändå då han blir äldre ;)

beror ju på vad ja får för jobb ;)




Av Anna - 16 juni 2011 09:54


"Jag är med och tävlar om en valfri väggtext ifrån Balorina.se inne hos Elina"

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards