Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Anna - 11 januari 2011 20:33

säga at ja vill ha en chokladfontän å obegränsade mängder med choklad till den under flera år... mums..


sen.. ha lite lust å va elak å slänga upp denna på min facebook.. men ja nöjer mig med att länka den härifrån....

är ju inte vän med den som borde läsa den ändå så...


http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article8392408.ab

ett av tipsen i artikeln....

Acceptera att du är nummer två.

Du är den din partner älskar men du är inte den allra viktigaste personen i hans eller hennes liv. Vänj dig tidigt vid tanken.


för ni som inte orka gå in å läsa.. men den handlar om bonus föräldrar...

hur de är att komma in i ett förhållande där de redan finns barn...


ja ha vare i den sitsen en gång.. å kan idag erkänna att ja va inte mogen för de då..

men va inte därför de tog slut...

sen så att ta steget från kompisar till par är lite kruxigt då de bara händer.. men de va en underbar tid i mitt liv..

han är en människa som alltid kommer att betyda mycke för mig...

å vem vet va framtiden har ;)


ja ja.. iallafall. va inte därför ja lägger upp denna artiken....

utan de är min sons pappas sambo...

sista tipset i den artikeln..att man får förvänta sig att vara nr 2..

de verka ju hon inte acceptera.. men är man egoist så är man...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards