Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Anna - 7 september 2011 20:24

vet inte om de är bara ja men tyckar att allt oftare på senare tid är de folk som börjat lösenordskydda sina inlägg...

både kända å okända ha ja stött på att dom nu ska börja ha lösenord å bara dom som dom vill ska få läsa...


tycker de är så synd för oftast vill ju folk ha en öppen blogg så dom ska kunna skriva vad som helst...

utan att få en massa påhopp eller att folk ska använda deras ord å bilder... som tyvärr ha försekommit på flera håll...

så synd att de inte ska gå att ha ett öppet sinne...

att folk kan behålla sina elaka kommentarer.. visst om man har en åsikt.. men man behöver ju inte göra ett påhopp av de...

skriv vad ni tycker, å va ärliga om vem ni är...

man kan ju skriva saker på olika sätt...


sen de här med anonyma kommentarer...varför våga man inte stå för vad man tycker??

för 98% av gånger handlar de om nåt elakt man skriver, men man våga inte stå för att man tycker de...

tycker man då inte så egentligen????

tänk på de alla ni som kommentera anonymt...


sen dom som använder sin blogg att nedvärdera andra.. som vissa stora bloggare ha gjort.. typ kändisbloggare...

varför?

mår man så dåligt att man måste va elak mot andra för att må bättre själv???


visst kan man tycka till om saker.. men skriva elaka saker om sina sk vänner eller andra.. är bara fult...

de tycker ja iallafall...


jag är inte ute efter en massa tusen läsare..

jag använder min blogg för att skriva av mig om mitt liv

fast ja vet att många är mest bara nyfiken å vilja veta en massa skvaller...

men varför då inte fråga.. ställ en ärlig fråga å vem du är så lova ja att svara ärligt på den...

oavsett om de handlar om mig eller min son..


vad vill ni veta?? :)

Av Anna - 7 september 2011 17:58

Å regnet de bara öser ner.. inte så kul då man inte kan gå ut med alla barnen men men..

på freda lova dom sol... så hoppas....


idag blev de lite mer info.. me like..

tycker de blev kanon :)


sen efter dagis for vi till en vän till mig å fick en massa kläder åt pojken.. 4 fulla kassar... 2 av dom kassarna va i storlek gigantum...

sen fick han en hel kartong med en pusselmatta.... eller de va 2 olika storlekar.. så me de ja köpte i helegen så kan han nu pussla hela golvet :)

inte all aungar som ha sån lyx ;)

sen blev de fika å surr...


ja jag säger då de.. vissa behöver verkligen skaffa sig ett liv....

gå vidare... växa upp...

men är väl så att vissa ska för evigt va kvar på sandlåde nivån.. eller partynivån.. ni få välja själv vart ni tillhör :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards