Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Anna - 30 juli 2010 23:55

Äntligen, efter ca 5-6 veckor utan att ha orkat ta en sväng med dammsugaren så idag blev de äntligen gjort...

hjärtat sov utan problem under den tiden...

när ja stängde av den så vakna han.. men han va hungrig med så inte så konstigt...


va ha ja gjort för att få ett sånt snällt barn???

men ha ju haft en del otur här i livet med kärlek å jobb så ja hoppas de här är böran till min tur nu...

man skulle bara ha vunne en massa pengar med ;)


va idag på familjerätten så jag å hjärtat ha topsat oss inför de kommande faderskapsprovet....

fick höra en sak där som gjorde mig såååå förbannad...

ska inte dra upp de här....

men omoget säger ja bara....

men bättre för mig...


ja så man får se hur lång tid detta nu tar innan svaret kommer.. normalt tar de ca 1-2 månader efter hon skickat in proverna..

nu är de frågan om när hon får skicka iväg alla prover...


hjärtat mitt sover så skönt här brevid...

ha sove i 4 tim nu...så undra om de blir 1 till eller...

skönt han sover länge iallafall

han börja me de i stugan så man kan bara hoppas han fortsätter me de nu oxå.. men är ju svalare ute nu på nätterna så förhoppningsvis sover han bättre därför...

tyck så synd om han när de är så varmt ute...

märkte de idag då de va så kvavt då vi gick till familjerätten..

han sov jätte bra dit, men då vi kom in å de blev varmt så vakna han på engång...


till veckan är de nog dags å börja plocka fram alla kläder i 62...å börja ta bort 56 som börja bli smått...

koftan min mormor hade gjort till han, även byxor, sockar å en mössa är för 3 månader...

han är bara 1 månad å de sitter jätte bra på han.. lite stort så han kan nog ha de ett tag, men inte så länge som till 3 månader...

få vara glad om han kan ha de då han blir 2 månader...


ha betalat räkningar nu ikväll med...

vilken skillnad nu när man får mammapeng.. alla mina pengar räcker till räkningarna...ändå hade ja 3 räkningar som ja normalt inte brukar ha..


såg på fk sida att dom ha fattat ett beslut om bostadsbidrag till mig.. så få se va dom säger...

beslutet kommer väl nästa vecka...den 28onde hade dom skrive in de på min sida...

å idag ha ja ju inte fått nån post..

nä.. skönt när alla pengar börja rulla in...

så förhoppningsvis kan ja lägga undan så man har eftersom då hjärtat växer upp...

ha tecknat en försäkring på han idag med...

medlemsförsäkring....

så nu är han försäkrad om nåt skulle hända.. vilket ja inte hoppas...

kollar upp en ny hemförsäkring med...

hitta en som va bättre å billigare än den ja har nu...så lutar åt att ja teckar me dom istället..

men ska kolla runt lite mera innan...


nä lägga mig å vänta på att hjärtat ska vakna...

han ha sove sen 21 så få se hur länge de blir...

han börja låta mera nu...


åhh.. han låg å "prata" jätte mycke nu ikväll innan han somna...

de låter ju sååå sött...

fattar inte hur man kan vilja missa detta....

ja inte ja då.. ja får ju va med om allt.. å se alla framsteg.. men nån annan...

nån som tydligen ha valt å hålla sig borta..

tills ja hör av mig.. men nu är de slut på de...

eller ja kolla ju bara om han skulle vara med i annonsen ja ska sätta ut...

men de få bli när ja vet va ja ska skriva...

ha valt ett kort iallafall...


blev mycke bra kort i stugan.. de känns kul..

finns på fejjan om ni vill se :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards