Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Anna - 10 maj 2010 18:39

Ska börja med att säga Grattis till bebisen...till en vän...

hon va beräknad 2 veckor före mig, så vem vet.. är min lika pigg kanske ja ha en bebis om 2 veckor.. he he

nä, de hoppas ja inte...

väntar så tills man får höra om allt å vad de blev :)


ha inte känt mig så konstig idag.. bara grymt ont i ryggen...

å mest på samma ställe...

så ha inte blive nåt gjort idag heller...

få se hur de går imorn...

om de känns bättre så man får nåt gjort...


men men.. ha gjort lite saker från soffan iallafall...

så helt händelselös dag ha de inte vare..


så de blir fortsatt soffsittning å kolla på tv nu ikväll...


kanske nån nu kommer med den smarta iden att sitta i soffan är inge bra för ryggen.. men kan säga att i mitt fall spela de ingen roll just nu...

om ja sitter, ligger, går eller va ja gör..

bäst är nästan när ja sitter i soffan å får böka runt i olika lägen...

då man inte ha nån som kan massera en så...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards