Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Anna - 7 oktober 2010 10:50

Tusan vilken otur att de regna idag.. så man måste vara inne å mysa hela dagen.. :)

Håller på å tvätta nu.. imorn ska ja å mamma ev till en kompis till henne...

Beroende på hur hon mår...


Ja ibland måste man ta tag i saker innan de är försent.. men tyvärr så oftast blir de försent...


annars idag händer inte mycke..

ta de lugnt å fundera på hur ja ska få bilen såld... skulle behöva en billigare bil å pengar just nu...

som vanligt...


dop är dyrt.. bara tårtorna kostar 800...känns inte som ja ha lust att göra både salladerna å tårtorna....

nog för mamma hjälper men ändå... hmmm..

ja ja.. få se hur ja gör....

önska man hade pengar att leja bort allt...så man själv bara få koncentrera sg på de roliga :)

men men.. ja ska klara av de.. vägra be en viss person iallafall...

han visar väldigt tydligt att han inte vill finnas i bilden så då ska han få slippa med...

är de nån som undrar så är de mitt barns far ja pratar om...

får höra ryktes vägen om hur söt han tycker V är å att han bara skrattar hela tiden å så.. men hur i håvette kan han veta de???

han ha sett sin son 2 gånger sen vi kom hem från bb....

sist dög de inte å komma för ja va till mamma...

ja ska behöva ställa upp å fara till hans släkt så dom få se sitt barnbarn å barnbarnsbarn...men han kan inte komma förbi min...

nä.. helt ärligt så jag är glad att han inte vill finnas med då han gör så här...

å bara för att hans nya är svartsjuk på mig...

seriöst.. ja vill inte ha han.. å skulle ja få välja hade ja inte ens blive gravid med han.. men nu blev de som de blev...

men för Vs skull är de jätte synd att han inte bryr sig mer...

få hoppas han å hans sambo nåndag växer upp å inser att de finns ett litet liv...


men tills dess så klarar vi oss så bra...


mmm.. första gången ja öppnar upp mig å ja vet att många ja känner läser här...

men helt ärligt.. ja är less på att lägga locket på då de gäller han.. ja ha försökt så länge å så mycke att få nån kontakt med han å hans sambo...

men alla dörrar ja öppnat.. har dom slage igen i ansiktet på mig...å på de så fick ja en käftsmäll då han anklagar mig för att ljuga om att V skulle vara hans..

men enligt faderskapstestet så visade de sig att han va pappan...så där fick han tillbaka...

saken hör den att han misstrodde mig efter att V hade fötts.. å han hade ja med på förlossningen....

hade ja vetat hur han skulle bli så hade ja aldrig sagt till han att ja va gravid..

då hade ja hålle tyst å haft fader okänd...

de hade vare så mycke enklare...

men men.. å andra sidan så V är en kopia av sin far så hade vare svårt å hålle de hemligt för dom som känner han...


nä.. uscha.. mycke sanning på en dag.. nu ska ja njuta av de lilla liv som sover så sött brevid.. efter ja vare till tvättstugan...


men ja säger då de.. att ja skulle nog aldrig ha klarat av detta om ja inte hade min familj å mina vänner brevid...

även om vi inte ses så ofta så vet ja att ni finns där..på telefon..eller datorn..

kram till alla er....



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards