Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 11 mars 2010 11:14

öhh.. vart tar veckan vägen???

den bara rasslar iväg som vanligt...


idag kl 15 ska ja infinna mig på vårdcentralen.. nu börjar alla koller...

märks att man börja komma närmare å närmare..

lite skrämmande.. men ändå..ja.. jag vet inte..


ha haft en hel del besökare dom senaste dagarna...

ungefär dubbelt motför normalt.. tro va de kan bero på? :)


ja.. jag är glad.. så mysigt å känna alla sparkar i magen nu..

även syster ha fått känna.. en sån mysig känsla..

så få se hur många fler som får känna innan den kommer ut...

drömde inatt om förlossningen...den gick hur bra som helst.. de enda som va jobbigt va att ja fick vara ensam på nätterna...

he he...

känns som när de är dags så är de nog de minsta problemet.. :)


nä.. kliva upp å göra nå vettigt..

se om man får nåt samtal idag..va ju en som ville ringa...

klart folk få ringa mig...


hamna ju på LEX igår.. hur trevligt som helst..

va ju en del folk där faktiskt..

inte illa...


undra hur länge man ska orka med dessa krogsvängar?

fast då man mest sitter å kollar folket så lär de nog gå ganska bra.. ja är ju inte å studsar på dansgolvet direkt..

undra när ja ska börja känna mig trött å bara vilja vara hemma..

som man ha hört om.. men de lär nog komma de med..

börja känna mer i ryggen nu.. inte så kul å vakna av att man ha ont i ryggen..

men men.. de är ju en del i de hela..

är ju mer påfrestningar å ja då som redan ha problem sen tidigare..

nä.. längta tills ja kan börja träna sen igen..

ska bli så skönt..

att kunna ta långpromenader utan att få ont i magen..

att kunna ställa sig på powerplaten igen å träna..

fy va ja längtar....





Av Anna - 10 mars 2010 11:11

Fy sjutton för de där glykostestet..

va ju alldeles för mycke man va tvungen å dricka.. huvva..

lite kom upp igen.. å sen satt ja i 2 tim å mådde illa..

hade bara lust å gå å sova..


uscha.. vill bara kräkas när ja tänker på de..

men nu ha ja fått i mig lite mat här hemma så ska ta en powernap...

fick inte sova nåt inatt heller för hade 2 katter som levde rövare..

å dom som bruka vara duktig å sova på nätterna..

sucka..

bara för man skulle upp halv 7...


men däremot när ja sen skulle kliva upp där vid halv 7 låg båda så sött å sov i min säng..

ha ha..

systerskatt som aldrig bruka vilja sova med henne..

nu är båda 2 väldigt uppe i mig...


tur de inte är nå mer ja ska göra idag..

imorn blir de nya tag.. men de är imorn de..

Av Anna - 9 mars 2010 10:45

Lika bra å börja med å be om ursäkt för alla fula ord som kommer att komma i detta inlägg..

är riktigt jävligt förbannad just nu...


va är de för fel på folk å inte kan se skillnad på mitt å ditt..

mamma ringde nu på morron å tydligen ha hela deras gata haft inbrott i sina bilar..

fy faan säger ja bara..

inte nog med att dom ha gått in i bilen å tage saker.. dom ha haft sönder en massa med...

va faan är de för nöja av de?

nä hoppas dom får tag på dom.. men tyvärr så polisen i denna stad gör ju inte mycke om de nu inte skulle bo en polis på gatan å själv ha blive drabbad...


nä.. så sitter å väntar å ser om mamma behöver skjuts till jobbet..

vet ju inte hur de går å köra hennes bil.

grannarna fick inte ens igång sin..

där hade dom roat sig med å klippa en massa kablar...


låter som några yngre som ha sett på film att man klipper 2 kablar så kan man tjuvstarta.. men dom ha ingen koll på vilka 2...


nä.. fy faan..

grrr... låsas in på vatten å bröd.

ja säger då de.. skulle mitt barn nånsin få en tanke på att göra inbrott eller nåt så faan ta den..

då jävlar ligger ungen risigt till...


bara synd att oftast dom som gör såna här saker är dom som inte har föräldrar som bryr sig.

föräldrar som kanske inte skulle ha fått skaffa barn från början...


ja ja.. nä.. idag är en lugn dag...

imorn blir de sjukhuset å på torsdag vårdcentralen..

sen är de lugnt igen..

Av Anna - 8 mars 2010 22:39

wow.. rekord i besökare denna månad.. just nu ligger de på 28...

undra vilka ni är som tyck de är så intressant å gå in här...


ja ja.. jäpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipa skit oxå.. MODO spela oavgjort.. med typ mindre än 1 sek kvar...

grrr...

tyck dom kunde ha dömt bort de målet..

dom dömde ju bort ett mål för modo oxå så ska de vara rättist så :)

men men.. domarna verka inte gilla modo nu heller.. sucka..

va är de för fel å ha neutrala domare??

nä.. dom borde klipp sig å skaffa ett jobb...


annars så.. tänt ljus å myst ner mig i soffan med popcorn.. gott...

ha inte så mycke mer å säga..

ja ha då en modoit i magen.. första kvällen ja känner att den är vaken under matchen...

annars bruka den vara vaken nu mellan 22-00...


nä.. krypa ner i sängen å drömma mig bort..

Av Anna - 8 mars 2010 14:28

uepp.. har nu tage de stora klivet...

ha satt ner foten å visat att ja är less.


kommer säkert å bli en sjutton till karusell, men ja känner då ja nu ha mindre än 4 månader kvar så orkar ja inte med nå mer...

nu får de vara ett slut på allt skitsnack...


jag är ärlig iallafall å sen att vissa inte kan ta de är deras problem..


men en sak.. ja ringde nu vid 14 tiden, å fick köplats 9...

shit...

de trodde ja inte.. men de är ju ett nr som alla ringer, men ändå.. man fick ju välja.. så ja tryckte de ja skulle bli kopplad till å där fick ja plats 9...


nä.. de känns så mycke skönare nu...

ska ta å gå med alla sopor å sen se om ja tar disken.. syster skulle ta den igår men de händer inte...

sen är de dags å dammsuga hallen igen med..

visst, härligt med sol men inte leran..

ja ja..

tur dammsugaren står framme..


nä.. ut i solen å må bra..

för nu mår ja så mycke bättre än imorse..


Av Anna - 8 mars 2010 11:23

Ja herre.. redan måndag...

vart tar veckorna vägen å helgerna???


ja.. sen va ska man säga..

folk som säger emot sig själv ha ja inte mycke över för...


som ex nu, de handlar om jag, en person å en kattlåda..men personen i fråga säger inte mycke utan hennes vänner gör de..

dom ha tidigare sutte å sagt att man ska inte blanda in en massa andra.

man ska rikta sig direkt mot personen. man ska ta de en å en..

men hallå.. här är ju en hel jävla grupp mot mig.


om man nu ska komma med en massa råd kanske man ska följa dom själv..

helt ärligt så detta är jätte jobbigt..

ni som känner mig å läser här...

hur många kan säga att ja är girig å snål??

tydligen ha ja alltid vare de?

ja känner mig som ett stort fråge tecken...

om man bara tar som när ja umgicks med en person för några år sen..

jag hade bilen å körde, va inte ofta ja fick pengar för all körning, nån gjorde en kommentar att inom stadsgränsen va de gratis för att de va så kort sträcka..

då borde ja ha tage dubbelt betalt för all kortkörning drar mer..

nu hade ju inte den människan nåt körkort så människan kan inte haft koll på hur mycke en bil drar...

ja sen finns de tusen å en saker ja ha lagt ut på.. men aldrig fått nåt tillbaka...

men ja.. är de å vara snål så visst...


börja känna mig jävligt less på detta nu.. vill få ett slut på allt jävla skitkastande på mig...

dumt å kanske våga sig hem till mig å ta de med mig istället för att sitta bakom en jävla data skärm..

kan ju nästan lov att ni våga ju faan inte hejja på mig om ja skulle träffa er då ni vet att allt ni kastar ur er finns ingen som helst sanning i ...

skulle de ha gjort de.. då hade ni tage de direkt med mig istället.


Av Anna - 7 mars 2010 12:55

idag blev de en välförtjänt sovmorgon.. åhh så skönt de va..

vakna strax efter 11..men då hade ja vaknat tidigare med men somna om..

orkade inte kliva upp 8...

sen kl blev ganska mycke innan ja somna, för just när ja höll på å somna kom syster hem.. så de blev en massa surr med henne om kvällen...


ja tänk då klargöra en sak.. MIN BLOGG, JAG TÄNKER SKRIVA VA SJUTTON JA VILL, av de som hör hemma här...

det vill säga mina tankar, funderingar å vad som händer i mitt liv...


tar folk åt sig, sluta å läs då..

man ska inte hålla på å läsa en massa å göra sig en massa hjärnspöken om jag nu inte skriver något som mycket tydligt riktar sig mot nån..

men de lär ni märka.


men ja tänker inte ge mig in i saker ja inte har nån koll på, jag tänker inte kasta skit på nån som andra gör, både här å på fejjan...


nä, en raderknapp för å plocka bort vissa ur verkliga livet skulle sitta fint med...

iallafall då folk håller på å man inte gör nåt mot dom...


nä.. nu till nå annat..

kissen min är skadad, såg de inatt när ja kom hem att han halta.. men så farligt ont verka han inte ha, ha klämt å kollat men hitta inge direkt sår å han bara titta på mig när ja klämde..så han ha antingen stukat foten eller klämt den..

så han får ligga inne å sova i några dar så får man se om de blir bättre...

inte första skadan den katten ha drage på sig...

tur dom ha bra läkkött...


bli en slödag idag.. kanske gå ut å sätta mig i solen å bara njuta av mitt härliga liv... ;P




Av Anna - 7 mars 2010 03:15

ja.. va ska ja säga.. haft en helt underbar kanon kväll...

men med trevligt folk å en massa annat så kan man inte ha de dåligt :)


sen att man nu är tjenis med vakter å de flesta som jobbar på LEX är inte helt fel de heller..

härligt folk där...

Helst då ägarn håller upp dörren å säger detta är Anna vår nya vipgäst :)

ha ha.. inte helt fel.. bara för man vare där i 2 helger.. men fler lär de nog bli :)

men nä.. ja jobbar inte där.. ha ha..

även om ja fick frågan ikväll men kunde inte låta bli å hjälpa lite :)

fast bara lite.. å försökte då vara lite diskret...


mycke leende nu.. men ja känner mig glad..

undra om man ska ta sig på en rensning på en internet sida med.. eller om man ska avvakta lite till...

få se..

har ju god lust å blocka vissa från denna sida med..men de gå int...

vill bara radera ut allt som har me dom å göra..

uscha för såna människor...


tänk inte göra nåt som får mig på dåligt humör nu iallafall :)

å inte imorn heller :)


så skönt då man mår så bra som man gör..

jag trivs med mig själv, jag trivs med folket omkring mig m.m

ja.. fler borde pröva på de ibland..

men visst.. ja har mina dåliga dagar med..

men de måste man få ha så man uppskattar dom bra...

men dåliga dagar varje dag skulle ja inte vilja ha..

ja ä int bitter ;)


nä.. krypa ner i sängen å drömma mig bort :)






Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards