Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Anna - 2 augusti 2009 02:32

hatar den där känslan av att fasten man är i ett rum fullt med folk så är man ensam....

de va ja på ett sätt idag...

de va en par fest.. inte så konstigt då ja är enda singeln...bland dom ja umgås med...

lite jobbigt vissa stunder då de spelas nån romantisklåt å alla sitter å håller om varandra eller pussas å kramas...oxå sitter ja där...helt ensam...

känns jobbigt...

asså.. ja missade verkligen de lotteriet när de lottades fram vem som ska vara den ständiga singeln..

tycker de kan vara dax för ett nytt lotteri snart..

ja vill inte vara ensam...


sucka...

är bjuden på ledin nästa helg oxå...

av en killkompis... som tydligen tycker om mig betydligt mer än ja tycker om han...

blir så jobbigt när de är så...

han vet precis vart mitt hjärta är oxå...

han sa att han respekterade mina känslor å så... men ja kan ju bara gå till mig själv... ja skulle ha jätte jobbigt....

ja ja...

få se om man fortfarande är bjuden till helgen....


nu blir de å byta om till tjocktröja å byxor.. sen sängen...

kallt här...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards