Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Anna - 5 juli 2009 21:27

med jobb... skönt....

fast blir nog inte hela veckan...ska bara göra klart jobbet vi börjat med å sen vet ja inte...

då blir de semester :) he he.. om man nu kan ha de som arbetslös... ja lär fortsätta söka jobb å stämpla...

ja börja längta till min första lön... när den nu kommer...

eftersom dom har semester å sånt så kanske ja inte får pengarna förren islutet på augusti...


jaja.. bara å hoppas pengarna nu räcker till räkningarna.. å leva kan man göra sen...

mat ha ja i frysen så blir väl endast å tanka bilen som kan bli kris på...

men de ska nog lösa sig.. kan ju alltid låna från krediten å betala igen när ja får pengar... ha ju gjort så tidigare...


nä.. dax å sova nu snart så man orka upp när väckarn ringer...

uscha.. ja å tidiga mornar är ingen hit... inte kl 5 iallafall...

kanske därför ja mår illa hela dagarna.. fast de är sånt där mysko illamående.. är bara så där lite svagt.. inte så kraftigt...

ja ja.. ja å min kropp kommer aldrig överrens...


nä.. hoppas på ett jobb med inte så tidiga mornar...


Av Anna - 5 juli 2009 11:26

måste vara ja....

ja bara för att ja är tjock betyder inte de att ja inte ha några känslor...

att man ska kunna säga vad som helst till mig utan att tro ja inte bryr mig...


fick de bivas för mig inatt att tydligen går ja på vad som helst...

de räcker att ni killar säger några fina å väl varda ord så tror ja på er...

är de så fel av mig å tro på de ni säger?

är ja så svältfödd på fina kommentarer så jag suger åt mig allt ni säger?

så ja inte märker då ni bara säger sånt för å få mig på ett visst ställe?


fy faan oxå... ja måste sluta blunda å se mer...

varför får dessa gånger mig å bara vilja fara till 1 person...de är han ja tänker på.. de är han ja vill fara till när allt känns jobbigt.. de är han ja vill ska hålla om mig...

han vet va ja vill.. varför kan han inte svara???

varför kan han inte säga nåt?

eller är de min blindhet nu igen som inte vill se att han inte vill?

fast ja hoppas.. ända till han säger nåt...


ja ska iallafall sluta på de de ni killar säger till mig....

ni ljuger ju ändå bara...


vore de inte för att ja tycker om killar så mycke skulle ja bli lesbisk...

fast.. vem säger att tjejer inte kan ljuga oxå :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards