Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Anna - 25 juni 2009 21:38

va de idag på himmlen... å hur kul är de å jobba i den värmen då?

nä fy sjutton...

men bara å bita ihop å se glad ut...

nu är iallafall botten till tårtan gjord..

får bli en halv långpanne... ser ja att den börja ta slut om de nu skulle komma så mycke folk imorn så är de ju bara att slänga ihop 1 till...

har ju köpt saker till de så...

köpte även jordgubbar idag...

så ska rensa dom snart å sen in i kylen... så imorn är de bara å vispa grädde å sen sätta ihop bakverket...


ha inte vare min dag i dag...

inte nog med att min fot vägra gå över så börja ja morrn med att klämma fingret, sen så sprätte de slagg i ögat dessutom.. eller på ögonlocket.. de va varmt.. inte så kul å smälta huden...

så nu ha man et fint litet märke å de svider så bra när man blinkar...

ja ja.. är ju inte första gången så...

så länge de inte kommer in i ögat är de bra.. om man nu ska se nåt positivt med de...


sucka.. ja hoppas vi inte kör full dag imorn...

kan sluta vid 2 :)

fast vi lär nog ha jobb hela dagen...


ha inte tid å ligga här.. måste få undan en massa rat så de ser snyggt ut,..

när ja kommer hem ska ja bara kasta mig i duschen å sen fixa tårtan...


nä,. göra ett ryck å sen lägga sig å sova så man orka med morron dagen...

Av Anna - 25 juni 2009 05:29

ja.. jag blir nog kvar där uppe resten av veckan...

få väl se hur de ser ut med jobb efter idag om vi blir klar med de ja ska göra...

de känns fortfarande i ansiktet... men ha smörjt in mig nu...


ont i foten ha ja fortfarande oxå... fattar inte va ja gjort...

sen ha ja upptäckt diverse utslag å blåmärken på kroppen...

ja tror utslagen kommer från bältet ja måste ha i byxorna...men blåmärkena veta ja inte...

måste ju ha slage i mig nångång... för dom är inte stora heller...mysko..


de börja kännas dom här tidiga mornarna nu oxå...

ja är inte lika trött på kvällarna....

då blir de jobbigare att kliva upp....

ja behöver mina 10 timmars sömn.. typ... eller iallafall 7 tim...

somna ja vid 10 går de någolunda.. men igår blev hon över 11... inte bra...


nä..måste handla idag efter jobbet med...

som kattmat, lite mat hem hit, å sen kolla va ja behöver för tårtan...

kanske ska börja med den idag.. åxå få ja göra klart den imorn..


nä.. kl går...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards