Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Anna - 30 april 2009 17:51

asså.. all denna hysteri runt dessa dagar...ja orkar inte med de.. känner mig anti mot alla dessa dagar i år..

iallafall hitentills..

orka planera va man ska göra, vilka man ska umgås med m.m

ja skiter i allt...mest bara för att ja inte har grillen hemma å sen känns de som de mest är ja som ska göra nåt, för att nåt ska bli av... men tro inte att dom andra hör av sig om dom ska göra nåt.. ja inte alla då... jag har ju vissa som hör av sig..

bara för att ja är singel så betyder inte de att ja automatiskt måste fixa jämt..

ett samtal eller bara ett hej är ju inte helt fel..

lite bitter eller? he he..

nä..så ikväll få ja se vad som händer...


se film i min ensamhet kanske...

har då handlat gott iallafall...fast mår inge bra i magen så de lär bli liggandes kvar på bänken..

hatar när ja har denna känsla i magen att ja kan vara hungrig, men räcker med första tuggan så vill ja bara spy sen..

känns som om magen är full...

å de är konstigt då man inte ätit mer än en korv till lunch...

men har ju fel vecka i månaden för 2 gången så...

kanske är därför.. hoppas ja..


nä.. ut på balkongen å prova mina nya skor :)

äntligen kom dom...fast nån sms avisering ha ja inte fått än..fasten den skulle vara skickad kl 1 idag...

kolla om ja kan ha dom eller om ja måste byta storlek...

mina älskade Blend skor :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards