Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Anna - 15 februari 2009 18:51

man fick spendera så här mycke pengar som ja ha spenderat i helgen, varje helg...oj oj..

men nu ha ja gjort dom 3 saker ja skulle göra för mitt lån...

ja ha köpt bil, betalat bort krediten å köpt en ny mobil..

så nu borde inga sms försvinna å alla samtal borde komma fram.. kan man ju alltid hoppas...


ja.. sen va ska man säga...

måste ju vara lite sjätte sinne mellan oss... eller är de bara för att vi känner varandra så bra.. eller.. ja jag vet inte va ja ska säga..


nu blir de dusch sen sova... så man tar sig upp imorn..

ska bli så kul å få fara på jobbet i min nya bil :D

volvon står förvarad hos mamma nu...

hoppas nån vill ha den snart.. så ja blir av med den...


Av Anna - 15 februari 2009 11:06

men om de finns nåt som kan toppa den är svårt.. ja de skulle vara att ja träfar mitt livs kärlek då å faller pladask...

om ja inte redan gjort de men ha inte riktigt falle än.. vem vet? inte ja...

men iallafall så börja redan på freda då ja hittade min bil...

så helt underbart att äntligen ha en riktig bra bil...

sen igår blev de utgång med jobbet, först hockey å sen olles..

när vi sitter därpå olles å väntar på maten så får ja ett sms av min bästa kompis.. å hon ha fått barn.. ja blev så glad så ja började gråta...

satt å skratta å log genom tårarna...

helgen kunde inte ha blive bättre...

ja ler bara nu när ja tänker på henne.. är så glad..

de blev en pojke iallafall...


så nu sitter ja bara å väntar på att få nyktra till.. sen ska ja hem med min gamla bil till mamma.. för ja kan inte ha den här på parkeringen...eller den står brevid parkeringen, för min nya bil står på min parkering...

sen få ja hoppas att de finns nån som vill köpa den så ja blir av med den...


hoppas bromsarna ha tinat loss nu så man kan bromsa.. blir jobbigt å köra hem annars... men men..

ha ju klarat av de tidigare så...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards