Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Anna - 5 januari 2009 22:52

Jag hatar dom...

uscha va tråkigt de är där å sen all väntan,...

vännen min ligger nu inne.. ja hoppas hon blir utskriven imorn...

ha sutte hos hon nu ikväll så hon ska ha lite sällskap...


är varmare ute nu oxå.. bara 4 minus på min balkong...

väldans skillnad mot dom 12 som va tidigare idag.. när ja å mamma gick lilla svängen runt höglandsjön..

så ha börja bli lite nyttig.. från å med onsdag när ja börja jobba är de slut på dricka å godis å sånt under veckan...

bara helgerna ska de vara sånt..

sen förutom träningen vill ja försöka gå ut å gå 2-3 gånger i veckan...

tur de går mot ljusare tider.. för så kul att gå när de är mörkt är de inte,...

är ju inte så ljust när man slutar 4....

ska försöka börja kl 6 på mornarna oxå...så man kan samla på sig lite flex tid...

aldrig fel å ha.. så man kan ta de sen när man vill eller behöver vara ledig..

Av Anna - 5 januari 2009 17:41

ja tror på ödet...

nåt måste de vara.. varför annars händer detta?

va en sväng på stan medans mamma va på banken, där va typ halva ö-vik idag... kändes de som iallafall...

å när ja är på väg tillbaka så är han bara där...

han är bara så fin...

åhhh... ja kan inte sluta tänka på han...

som vanligt när de gäller mig.. :D


nu ha min katt fått fnatt.. he he.. springer runt i denna ostäda lgh...

hemskt..

måste ta å städa...

ligger saker överallt....

helst nu sen syster kom hem med andra systers saker..

ja ja..


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards