Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Anna - 15 september 2009 22:20

Längtar till morron dagen...

både för de ena å de andra...


syster kommer imorn bitti,.

å på torsdagär man bjuden på middag... inte helt fel...


nä.. bra vecka känns de som..

ska bara hinna med allt...

måste hinna med af nåndag oxå...men känner ja mig själv blir de på freda.. sista dan.. ha ha..


ähh.. lika bra å krypa ner i sängen...

inge bra på tv å ja ha drucka min kopp the...

hittade ett grönt the med mynta, i triangelpåsar.. de va gott.. kan starkt rekomendera de...

dricker bara grönt the nu....

Av Anna - 15 september 2009 09:46

uepp.. kan inte säga de nog många gånger.. ha ha..

men idag är de tisdag.. Allers kommer med posten..

fast är nog inte hemma då...tusan...

att ja ska va borta när de bästa kommer...


men vet ju att den ligger tryggt på hallmattan å väntar på mig :)


ska vara packhjälp idag...eller mest se till att människan packar bra :P


ibland få ja sån lust å vilja flytta härifrån, säga upp lgh å flytta till större.. men de ska ja oxå... nåndag..

när ja hittar ett hus...

hittade ju ett men de såldes snabbt...

å just nu ha ja inte ekonomin till de...


men nåndag... ska bo här tills ja hittar ett hus.. de ha ja bestämt mig för.. så de så..


nä..göra  nån nytta..



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards