Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Anna - 18 juni 2009 19:12

wow å ja är vaken :)

men kan erkänna att de ha kommit en del trötta stunder under dagen...

som när ja låg på trappen hos mamma å sola... oj oj...

där hade ja lätt kunnat somna :)


verka bli en lugn kväll ikväll....

ja hoppas inte...

vore kul å få hitta på nåt denna helg...


nu ha ja en grill hemma oxå... min mormor hade tydligen en elgrill som dom ville bli av med.. å då ja vill ha en så blev de ju kanon...

den är inte så stor men funkar kanon...

är ju inte så många som bruka grilla här längre...

bästa är att den är svart :) ja som älskar svarta saker...


få se om min kolgrill har flyttat för evigt eller?

ja flyttar gärna efter ;P


nä... ta en dusch kanske...

sen fixa i ordning på balkongen, ställa upp grillen...

måste plocka bort inne med.. samt dammsuga sängen...

mina katter är ju så snälla å rullar sig i grus....

så har ju ett halvt grustag i sängen snart....


få se hur mycka ja orka...

är ju en dag imorn med....





Av Anna - 18 juni 2009 11:21

asså.. ska de vara bra eller? :)

hemma 05.40, kl hann bli halv 7 innan ja kom i säng.. väckarn rinde kvart över 8... fast somna om lite så vakna nästan helt när de ringde igen vid halv 9...vid kvart i 10 klev ja upp å for ner å träna...

hmmm.... ska bli spännande å se hur denna kväll slutar... sover ja innan kl 19 eller?

ha ha....


nä.. ha nyss käkat frulle på kvantum parkeringen.. blev så då bilen vägra starta...

nu ska ja frächa till mig lite, sen hem till mamma å joina henne på hennes biltur runt stan...


asså? måste man ha planer för midsommar?

känner mig lite anti då ja inte riktigt uppfattat att de är midsommar imorn...

ja ja.. hoppas ja ha vänner som hör av sig... själv blir ja nykter å körbar...

sitta själv är ingen hit,....


tar igen de nästa helg :)

då vankas de tårta på freda å fest på lörda... oj oj :)




Av Anna - 18 juni 2009 06:04

eller ska man säga tidiga mornar???

de verka bli en vana för kl är nu 06.03 å ja ska träna om ca 4 tim...

hur hade ja tänkt ja skulle orka med de????

ja ja...

men kul ha ja haft ikväll/natt....

helt underbart... lite hångel bidde de med... :P

få väl se hur de slutar.. he he.. nog för de finns en annan i mina tankar men då han inte kan ge mig nå svar så får ja väl leva livet tills dess....

ja är singel så....även om ja önska att ja inte va de.....

mmm...


annars ha ja haft de skit kul... kom delad 3dje plats i våran tävling.. vann ett sånt där järn från obh nordica som man kan göra varma mackor i....

en i chili serien...

inte helt fel...

trodde aldrig de skulle gå så bra för mig :) ja bruka vara kass på såna lekar som vi hade...

vi kasta pil, ringar, pinnar å bollar....

bar tömning hade vi typ oxå...


för en gångsskull va ja en av dom sista ut :)

så ja bidde även chaffis....så va en sväng till gullänget, bjästa å moliden...

men nu sitter ja hemma igen...

å ska som sagt snart iväg å träna..

ska sova lite nu så ja inte somnar på maskinen...


hmmm.. ska nog äta nåt innan...

är hungrig känner ja...


eller tar ja de sen???


mötte en av mina grannar nu när ja kom hem.. he he..

han va på väg till jobbet..

han titta på mig å flina...

undra va han tänkte?

säkert en tanka på om ja jobbat eller vare ute å svirat.. he he




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards