Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Anna - 7 februari 2009 22:19

ja va ska man säga...

känns som om ja lika gärna skulle kunna hoppa över den..

men de fanns ju ändå inget annat å se....


ja ibland undrar man hur dom tänker... som när dom väljer hur vi ska rösta, vilka vi röstar på...


känns som om kommer man inte ihåg låten sekunderna efter den ha spelats så är de inte mycke å rösta på heller...


mmm... ha lämnat in ansökan nu... spännande å se hur de slutar.. ¨

ja längtar...


sen.. vad är de med mig å bara ha en person på hjärnan hela tiden?

varför kan ja inte lägga tankarna åt sidan...

bara släppa för en stund?


fast allra helst önskar ja att han ville vara här.. brevid mig...



Av Anna - 7 februari 2009 18:42

ja.. då är man hemma igen.. eller ha vare de en stund..

ikväll blir de bara lugnt hemma med melodifestivalen...

orkar inte göra så mycke annat...

kolla om mina burkar som ja la i frysen ha tinat.. glömde helt bort dom igår, fasten ja skrev om de..

så dom va rätt så frusna imorse...


men men.. väl kylda iallfall...

tro de blir varma mackor till middag oxå..

med svampstuvning.. gott...

kanske man ska ta sig en burk till de? få se...

ja tänk då inte köra nåt ikväll...


ja längtar tilla ja kan köpa en ny bil.. en som de finns nå värme i..

orkar inte spola vämepaketet på min.. orka inte göra nåt...

när å om ja få lånet så lägger ja ut min på blocket,

tjejkörd pärla.. lite små fix för den händige...

för orka nån byta avgasystemet så går den ju å köra.. just nu är de inge annat fel va ja vet :)


nån som läser här som vill köpa den?

bara å höra av er :)


Av Anna - 7 februari 2009 11:39

uepp.. herre gud va åren går fort...

hon ha snart vuxe om mig..


oj oj.. å snart ha hon tage körkortet oxå...


nä. dax å göra sig fin för tjocka släkten....


fast ja trivs ganska bra här i soffan med min pyjamas...den är skön..




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards