Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Anna - 9 september 2008 18:47

fick ringa å få en behandling mot min rygg idag... de gjorde såont så ja hade mest bara lust å gråta..

men nu känns de bra igen...

börja bli lite stel efter 2 tim men så länge de inte gör ont så..

fick testa på å liga på en spikmatta.. oj oj.. säger ja då bara..

snacka om skönt..

de bästa ja ha gjort.. så en sån blir de verkligen investering i när ja få lön...

kände verkligen hur ryggen blev helt avslappnad..

sen såg de ut som man fått en massa hål i ryggen men de kan man ta..


gillar verkligen mitt tränings ställe.. dom är så omtänksamma mot en där...

helt kanon...

sen att ja gillar träningen är inte helt fel heller...

ska börja med å stärka ryggen, sen bli de å få bort all övervikt man ha samlat på sig...

så om några år kan man satsa på en beach look.. he he....


men snacka om att ja behövde rita kors i taket idag...

nr 1 på mitt jobb som inte va så trevlig igår kom å bad om ursäkt att han hade glömt bort mig när vi satt på mötet...

de va verkligen strort gjort av han...

ja fick höra sen att han ha visst aldrig bett nån om ursäkt för de han ha gjort tidigare...

å han är duktig på att klanta till de tydligen..

ja.. så man är ju inte sämre än att säga att ursäkten godtages..

tänker ju inte låtsas som om de inte irriterade mig,...

men som sagt, de va ju inte första gången, men ska ja irritera mig nå länge då blir ja ju galen..

å ja älskar ju mitt jobb så.. vill inte byta, fast vissa idag fråga om ja skulle söka dom andra tjänsterna, men nä.. inget ja känner för nu,.. men få se om några år..




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards