Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Anna - 14 juni 2008 10:00

tappa nästan helt rösten igår, skyllde på för mycke hårspray från syster, men den ha inte hittat hem än så ja vet inte va ja ska skylla på längre..


igår va de ju verkligen freda den 13 onde...

inte min dag alls, brände mig igen på jobbet, men bara lite nu, slipper få nån blåsa....

sen skulle ja hem till mamma, hade glömt konto kortet hemma när ja skulle tanka, så de va bara å åka hem igen..

när ja kommer hem å ska fixa systers hår ha ja ju glömt hälften hemma, hade glömt min kamera, låna mammas kamera å skulle lägga över korten så hade dom ett större minnes kort som inte går in i min dator.. å ingen kabel ha ja med..

de va verkligen inte min dag...

men men


 ny dag idag.. ska på holmen blues idag...

men ska nog hoppa in i duschen nu, sen packa lite innan ja blir hämtad..


hoppas på en super kväll...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards