Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Anna - 17 september 2008 20:40

de är f**n inte kul att komma hem till denna tystnad i lägenheten...

ingen som hälsar en välkommen hem, ingen som frågar va man ha gjort eller nåt...

man kan ju bli deprimerad för mindre...


jag vill hitta nån, nån som vill ha mig...

inte som de vare tidigare... dom bara vill en sak å sen är de bra..

jag börja ju bli gammal.. vill hitta nån som vill ha familj, skaffa hus å sånt...

vilken underbar dröm de vore...

men, tyvärr än är de bara en dröm...

känns så avlägset att hitta nån...

känns som om ja alltid kommer att vara ensam...

men ja hoppas inte de...


sucka...hatar denna tystnad...



blir till å snart byta bil oxå.. börja bli lite kallt med å köra cab nu...

men än behöver ja inte skrapa rutorna.. sen när man har skinn säten oxå så blir ju dom väldigt kalla...

sen kanske kylan inte är de bästa för min rygg å nacke...

imorse fick ja inte ens upp armarna, de sticker fortfarande i nacken så man få se hur de ser ut imorn bitti.. men ja hoppas ja tar mig till jobbet...

längtar så tills vi flyttar till nya lokaler så man har mer hjälpmedel.. å sen till när ja ha tränat upp ryggen..


ja.. mycke ja längtar till nu...

bokade idag oxå så den 28 onde åker vi iväg till tallin för en kort resa...

de ska bli kul...

bara skönt att få komma iväg...

sen blir de väl lite shoppning oxå...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards