Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under juli 2008

Av Anna - 17 juli 2008 01:16

måste de alltid kännas värre när dom ha vare å tryckt å hålle på där bak i nacke å rygg?

va till läkarn idag, snacka om att hon bara ville ha ut mig, sa att min värk kom av att mina bröst va för tunga, va vet hon av de?

ja ja.. kommer från en som ha sett en i ca 2 sekunder... mig inte gilla såna typer...


ikväll värker de så mycke i armen, att den rakt börja skaka...

fast de va andra som såg de innan ja.. man ha då uppmärksamma kompisar...

just nu känns de som socker dricka i handen....

nä.. bli till å lägga mig nu å hoppas de går över....


haft en kanon kväll iallafall...

tro ja måste införskaffa guitarr hero... fast är nog roligare å kolla på andra än att spela själv...

Av Anna - 14 juli 2008 19:42

man vore miljonär...

skulle man vara lyckligare då?

tyvärr så tro ja inte de.. fast mycke skulle underlätta...

vill så mycke.. men varken tid eller pengar finns...

just nu finns bara värk...

är sååå less på min värk...

men men....

nåndag ska väl den släppa med....

Av Anna - 13 juli 2008 19:20

idag...

i ett hus vid vattnet... oj va fint de va..

tänk om man fick bo så där...

ja är lik min mamma med de.. vill bo så ja ser vattnet.. å ja jag gör de från min lgh.. så de så..

inte mycke.. men lite.. he he....

en dröm å få ha hus så man ser vatten, sjö tomt är inte så illa..

eller kanske man ska köpa sig en egen ö... så man ha vatten runt om :D

fast.. lite jobbigt om den ligger så till att man måste ha båt dit.. jobbigt när man ska fara med saker å bygga å så....


ja ja.. de få bli framtidens problem.. :)


just nu..,

soff läge.. eller fixa middag först kanske...

tänk om man hade haft nån som lagat midda åt en.. förutom mamma då...

ja ja..



Av Anna - 13 juli 2008 03:10

är de ju verkligen fullt upp.. sucka...

nyss hemkommen från grisfesten.. de va kul....

ha lite saker kvar i bilen tydligen.. få se om man hitta nån ägare till detta sen.. he he...

ja vet ju vems en sak är iallafall...


va kul å hälsa på syster med.. fasten hon fick jobba hela tiden vi va där.. men om 2 helger kanske ja åker ut igen....

få se hur de blir.. beror helt på hur planeringarna ser ut...

då ha man ju fått pengar igen oxå..

lite jobbigt med oväntade utgifter.. då rasa som min ekonomi lite.. men inte som tidigare..

ja kan ju fortfarande leva,....


man skulle vart miljonär...

fast.. man kanske inte skulle vart lycklig för de...

vem vet.. inte ja...

nä.. lägga mig innan min rygg går själv till sängen utan mig...

börja värke en del nu..

men pillren funka bra tills ja kom hem iallafall....

å ja som hatar å knappra piller....

Av Anna - 9 juli 2008 19:11

jahaja.. detta suger ju å ha sån här värk....

man orka som inte göra nåt..

idag ha ja tillochmed haft ont i skallen, å de kommer ju från nacken.. inte kul är de.. men man känner att man lever...


inte så illa å vakna idag av ett sms från nån...

he he.. undra varför ja inte hade kommit kvällen innan..

va ja vet bestämde vi inget,...

ja ja.. inte lätt jämt...å veta allt..


sucka inför helgen..

varför måste allt kul hända samtidigt???

men som de ser ut nu.. ulvön från freda till lörda.. lörda fest med jobbar kompisarna å sönda blir de å gå på marknad...

om nu dom följer..

ja de lär märkas...



Av Anna - 8 juli 2008 00:56

jahaja... ja ja..

prata med sjukgymnasten idag, tydligen ha ja nåt ledfel, ska gå till en kiropraktor på freda...

å då min sjukskrivning bara gäller till freda så är de bara å ringa läkaren igen å sjukskriva sig under semestern oxå..

ja ja.. sparar ju dom dagarna iallafall....

sen få man se hur länge ja måste gå där innan ja kan börja jobba igen.. ja hoppas på snart.. eller iallafall efter semestern....

få nog börja på halv tid, kan ja tänka mig..

men men

ha ju iallafall ett jobb att gå tillbaka till...mer än ja hade för ett år sen...

eller då körde ja ju lastbil i stan så...

ja ja..

ja.. tänka sig.. ett år ha gått....

ett år ha gått fort...

mycke ha hänt...

va dit ikväll...

kunde inte fara hem fasten ja såg att en viss person va trött..

sakna de vi hade innan...

vem vet.. kanske få vi de tillbaka....

va som en del av den gamla människan va borta, å en mognare ny människa va där nu...

men ja gilla de...


ja.. vem vet.. inte du .. inte ja...




åhhh...

hoppas, hoppas, hoppas....

Av Anna - 5 juli 2008 16:19

att vara ensam....

vissa dar.. som typ denna.. vill ja typ bara ligga i sängen å gråta å tycka synd om mig själv.. men oftast orka ja inte......

hatar detta å vara ensam..

varför hitta inte ja nån??

sucka...


soffläge å film i helgen å vila...

hatar oxå då min rygg inte orka med nå mycke nu...

nåt fel måste de ju vara...

vill inte ha ont, fasten ja går på värkpiller.... som ska vara starka..

sucka...


hatar mitt liv just nu...


kanske gråter en skvätt senare.. kanske känns de bättre sen...

men just nu...

vill ja bara gräva ner mig under sängen till allt är över...

hatar dessa dagar.....



ja...ljus på bordet å katt är ingen bra ide....

systers katt springer nog inte där igen på ett tag...

uscha va de lukta illa nu...

men men.. bara lite svedd på ena sidan blev han...


sucka.. nu värker de igen...

ha väntat lite för länge med pillren.. men tar dom ju bara 3 gånger om dan ¨så...

de är max dosen....

jaja..


underbart å leva.. man känner de iallafall....

Av Anna - 4 juli 2008 14:36

faan.. idag är de ju olidligt nästan...

värker som faan där bak....i ryggen å nacken alltså...

sucka.. tänk om ja kanske hade gått å fixat detta när de börja göra ont för typ en månad sen.. men inte anna inte...

man bara tänker att de går nog över.. som de bruka...

undra om de är för ja satt å laga några byxor igår?

och va å handla...

nog är de illa då man inte ens klara av såna små saker utan att de ska göra ont...

ja ja..

jobbigt då de stråla ut i armarna oxå...

sucka....


ja ja.. sånt är livet...

bara le se glad ut å gå vidare...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards