Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under februari 2008

Av Anna - 10 februari 2008 14:47

uepp.. igår blev de firande då ja fick veta i fredags att  efter min provanställning så får jag fast...

de känns ju bara så skönt...

att aldrig mer gå på arbetsförmedlingen...

att inte behöva skriva cv

inte behöva ringa å typ tigga till sig ett jobb...

inte behöva oroa sig för vart pengar till räkningarna ska komma ifrån...


nu är de bara en pojkvän, hus å drömbil som fattas :D



Av Anna - 8 februari 2008 19:46

på mina läppar ha ja haft sen 10.20 ca...

då kom min chef å undra om ja ville vara kvar efter provanställningen... å självklart vill jag de...

så från den 3 mars är jag fastanställd...

å de känns bara så bra.. :D

jag är ju bara så lycklig just nu,.. enda som nu fattas är en pojkvän, min drömbil å hus..

men ett steg i taget så ska nog de mesta gå å ordna..

så imorn kommer några av mina vänner hit å då ska vi äta tacos å sen fira att jag fått fast...

så de bli nog en sväng på krogen med...

jag hoppas lite att han är ute.. men då han för de mesta är borta på helgerna så vet man ju inte...


ja ja.. man få se vad som händer.. ikväll måste ja städa iallafalll

imorn på dan ska ja fixa de sista med bilen...

sen är den klar å besiktas....

bara å hålla tummarna att den går igenom då...

min lill skrutt...


Av Anna - 7 februari 2008 18:07

uscha.. ha inte haft nå bra jobb idag...

ha riktat ringar hela dagen, å då de är så mycke samma jobb så är de lätt att tankarna försvinner iväg...

ha haft riktigt negativa tankar idag....uscha....

inte kul alls...

ja funderar fortfarande om de va nåt ja gjorde?

kommer ja nånsin å hitta nån som kan gilla mig för den jag är?

eller kommer ja å bli lurad för resten av livet?

känns som j ainte får nå jobb heller...

med min otur kommer dom inte å vilja ha kvar mig...

ja ja.. de är så mina tankar ha gått...

blev lite bättre när han börja sitt eftermiddags pass... men vi prata inget idag.. sa bara hej å hej då...

men bara å se han så kan ja inte låta bli å le...

han är ju bara så...

ja.. han gör mig glad....

men om de bli nåt? ha ja ingen aning om...

efter imorn är de bara 3 veckor kvar av provanställningen...

få se om ja kanske frågar imorn.. eller tar ja de nästa vecka...

att ja ska vara så feg...

men de är så jag är...


Av Anna - 5 februari 2008 18:17

ja... va ett tag sen ja skrev här nu...

i helgen sm va så va ja boende hemma hos mamma....

höll på med bilen i deras garage då ja inte ha nåt eget...å sen så fick ju hennes kille hjälpa mig.. då ja inte kan så mycke själv.. men ja va med nästan hela tiden... förutom de små avstickarna ja gjorde för att inhandla reservdelar....

så nu är de inte så mycket kvar...


ja.. angående in operation viktminskning går väl inte så där direkt super...

men men.. ja ha inte så stor motivation heller...

men ha inhandlat ett vibratone... även kallas shaunabelt på tv shop.... men mitt va billigare.. he he..

ska bli kul å se om de funkar...

men dieten man ska följa tar ja å hoppar över.. de få väl ta lite längre tid istället...


testar de just nu faktist..

enda som känns av just nu är kliandet när man får igång blodcirkulationen.. de är nog inte helt fel....


ha fått öroninflammation igen.. å dom som känner mig vet att ja bruka råka ut för de några gånger under vintern.....

få se va läkaren säger nu nästa gång ja ska dit...

men de är några veckor kvar...

ja är så less på detta å ha ont i öronen....

vakna inatt av att de värkte.. inte så kul...

å sen på morron så hade de sprucke å lite var runne ut...sen fortsatte de under hela dagen...

å nån hörselpropp ha ja då inte behöft ha.. ha hört lika dåligt ändå.. sen så ha de underlättat å vara utan så varet ha kunnat rinna ut...

nä.. hoppas nåt händer när ja ska dit...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards