Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Anna - 24 maj 2014 09:29

inlägget är detta...

ja ha skrive av mig en del under åren ja haft denna blogg....

skönt ha de vare.. mitt sätt att ventilera mig om de mesta då ja inte ha nån här hemma som får lyssna på mina problem :)


idag är de lörda, ska snart bege oss å besikta bilen, sen blir de staden å kolla på lite diverse saker, ordna morsdags present åt mamma..

ska fika med junior å bara mysa :)

han verka ha en förkylning på g så blir en lugn helg, ska städa å tvätta sen då vi kommer hem, är för många veckor sen ja damma rummet nu igen :/

uscha..

om man ändå slapp allt sånt... men men än ha ja inte råd med städtjänst...

vet ju men ja skulle leja isåfall, min kollegas fru ha en städfirma å hon är riktigt duktig, känns bättre då man vet vem som är hemma hos en, å henne skulle ja lita på.

Saris städtjänst hon gör ju smörgåstårtor med och lite allt möjligt, så kolla gärna in :)


annars händer inte så mycket... planerar för 4 årskalas om snart 1 månad..

va tiden går fort, min stora kille som är i en växt period nu.. galet va han äter å är konstant hungrig...

kommer bli dyrt med mat i framtiden om han fortsätter så här...

undra om man kan söka matbidrag????


nä, nu rulla iväg å kolla bilen, ha tid 10:20 men är man tidig kanske man kan komma in snabbare...

hoppas...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards