Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Anna - 14 januari 2014 20:09

hade ja imorse på bilen... huvva...

så förflyttade min egna bil till garaget då jag bytte bil, så ja kunde koppla in värme på den sen....

å vilken skillnad att starta den idag då man skulle hem motför igår.. huvva...

då ville den nästan inte va med....

tur man ha nytt batteri... å chefen såg ju man körde in den då han sen prata om att skaffa kupevärmare till firmabilen, å sen en timer så man inte behöver ha den ikopplad hela dagen, eller som ja gjorde idag, va dit å koppla in värmen på lunchen...

ja ha en riktigt bra chef...få hoppas ja få behålla han länge till...


å en varm bil säger man ju inte nej till...

sen att hitta en ny bil är inte de lättaste...

blir galen....

vill hitta en ny så ja får iväg min...

börja känna lite panik.. men men.. samtidigt känns de jobbigt, önska ja kunde leja bort detta så ja bara hämtar min bättre begagnade bil sen :D

men sån tur ha ja aldrig....


funderar på att investera i en ny säng innan ja köper en soffa med...

junior säger att han ska sova i sitt rum men de slutar oftast med att han somnar i min säng å ja orka inte bära över han.. så ja sover i soffan nu...

inte de skönaste, skulle ja skaffa en bredare säng så funka de att han somna där..

sen om man nångång skulle få nattbesök så behöver man inte oroa sig att man ska ramla över kanten ;)



Ja så såg de ut idag.. blev kallare sen då man åkte ner till holmen...

Mina nya täckbyxor som ja hitta på Stormberg 



Idag så fick junior måla sin spark.. första varvet är på torkning så imorn blir de nr 2... 

 




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards