Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Anna - 28 augusti 2011 19:53

Vet dock inge slut datum då de inte stod nåt..

men få hoppas jag är med ändå :)



Jag tävlar inne hos Elin om en Xperia X10 Mini Pro

Av Anna - 28 augusti 2011 19:38



Jag tävlar inne hos Sandra om en jätte fin pall från Bonde of Sweden

Av Anna - 28 augusti 2011 15:29

så stor blir min grabb idag....

stor killen min...


tänk att för 14 månader sen så låg man inne på förlossningen....

kl 16.45 började mina krystvärkar.. å 17.56 är han född....

strax efter kl 1 va ja öppen 3 cm.. sen kl 16.30 va ja fullt öppen...

så på ca 3½ timme öppna ja mig 7 cm... galet snabbt...

ha för mig att dom bruka säga 1 cm i timmen.. men så va icke fallet här :)


å ja kan säga att ja längar efter 1 till.. minst...

hehe..

är nog för man hade en sån bra graviditet å sen en snabb förlossning....


men e få allt vänta.. tills man har ett fast jobb å sen ska man ju ha nån med sig oxå...


ha ha.. buskillen min.. ni skulle se han nu... mitt hjärta..

även om ja får xx antal utbrott om dagen på han..

fast man kan inte va arg nå länge på denna lilla stjärna...

söt ungen....


men han vet exakt vart han ska spela på sin mamma.. ha ha..

dom är smart dom små liven...


så nu ska vi fortsätta fira hans 14 månaders dag... fast utan tårta å annat slisk...

man måste ju tänka på hur man vill han ska växa upp som :)





Av Anna - 28 augusti 2011 09:59

hela dagen....

hade hoppats på bättre väder så man kunde gå upp å byta däck på bilen...

men tydligen inte....


i de här vädret bli man ju jätte blöt å de går ju inte då man är gjor av socker ;)


känns verkligen att hösten är på ingång nu... huvva...

fast de va inte så kallt inatt då ja satt på balkongen å njöt av alla blixtar som lyste upp himlen...


dags att börja gå igenom hjärtat garderob me... plocka ut alla linnen å kortbyxor han ha haft.. är slut på de nu..

å nån utlandsresa kommer inte att bli...

känns lite hemskt att alla fina kläder man plockar bort nu kommer inte han kunna ha nästa år...


men får inhandla en massa fina höst kläder istället....

en del ha han rean.. men kommer investera i lite mera...

sen ska dagis kläder oxå införskaffas...

ja.. mycke utgifter nu... tur ja ha mina bidrag så de går runt.. å sen skaffa lite i sänder...

få hoppas på en stor vinst i postkoden så man kan lyxa på sen :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards