Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 7 december 2016

Tiden går fort...

Av Anna - 7 december 2016 22:20

Redan onsda å veckan tickar vidare...
I måndags kväll så blev ja träffad av nån rackarns förkylning som totalt knäckte kroppen. .. ont överallt å frös...
Men sen har de lugna ner sig lite...
Så idag orka ja iallafall plocka undan en del. Tänkte diska men hamna i telefon istället så 2 timmar bara försvann.
Hur de ens är möjligt.
Men tydligen å då de är nån så trevlig på andra sidan luren så är de inte svårt att få timmarna att gå, ha vi märkt :)
Han för övrigt överraska med en bukett blommor igår. Med bud.
Shit pommes va förvånad jag blev, de är ja verkligen inte van vid, bruka ju få köpa mina blommor själv.

Så fin bukett.

Alltså jag som nästan hade tappat hoppet om att nån dag få träffa nån...
Kändes lite som tiden rann ifrån mig.
Kändes som helt omöjligt att jag skulle få möjligheten att träffa nån...som gillar mig lika mycke som ja gillar han....
Både för att de är inte de lättaste å hitta lite egentid då jag föredrar å va med junior framför jobbiga krogbesök å sen via jobbet är dom lätträknade dom killar som skulle kunna tänkas, om man tar bort dom som är för ung/gammal å osingel.

Men de verka tillslut som ja hittat min prins bland alla grodor??? Eller????
Även om ja är lite feg än för å släppa fram alla känslor till 100 %
Rädslan att bli sårad finns där...
Tanken finns att va är de för fel??? Jag har inte sån här tur..
Fast samtidigt finns tanken att de är min tur nu.
Jag är värd de ..
Som för övrigt ja tror alla ha sagt som ja ha berättat de för...
Ha ja varit ensam lite väl länge kanske??

Fast inget är sagt än om framtiden mer än att de känns bra å vi tar ett steg i taget :)

Bästa är att junior gillar han oxå.
Å de känns ännu bättre efter att dom fick träffas å jag fick se hur bra de gick.
Inte för de ha gått dåligt nångång junior har träffat mina vänner men man vet ju aldrig.

Till helgen är de julbord med jobbet.
Dags å ladda magmusklerna för lär ha träningsvärk både där å i ansiktet av allt tokigt dom hittar på.
Shit va man skrattar efter en sådan kväll.

Men nu måste ja sova så man orka upp imorn.
Mornar är värst....
Lite tur att de är lugnare på jobbet så man ändå orka va där.
Less på frånvaro dagar på lön...
En hel lön nu resten av året skulle va skönt.

Fick idag hem skorna ja å junior ska ha i vinter.
Riktigt sköna va dom så nu är de bara å hoppas att man inte fryser allt för mycket i vinter.
Bara bättre underställ som saknas nu.
Hitta ett snyggt i engelssons som ja funderar på att beställa...
Va inte så jätte dyrt heller, ha ja för mig.
Hur de än är så vill man inte lägga för mycke på sånt man kommer nöta ut eller inte vet hur de känns...

Nä sova va de :)

Nattinatt alla läsare....

 
 
Ingen bild

Ulla

8 december 2016 17:15

Hej vad kul....
Håller tummarna.

God Jul o Gott Nytt År
🎄🎄🎄🎄☃☃☃

Anna

8 december 2016 18:11

Tack :)
Detsamma till dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards