Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 1 september 2016

Av Anna - 1 september 2016 22:45

Med tanke hur illa ja sovde förra natten så är ja förvånad att ja inte sover än...
Inte nog med att man inte kunde sova för tandläkaren så ringde även en hyresgäst vid 4 för de pep mystiskts i dennes lgh.
Ja inte lätt att va gammal å bo själv
Va bara brandvarnaren som tagit slut på batteri.

Så dom få sömntimmar man fick går nog att räkna på en hand.
Men nu är batterierna utbytta och tanden fixad.
Blev bara 1550 kr.
Som tur va.
Så tanden är lagad oxå få vi hoppas på att alla lagningar håller länge nu.
Flera år hoppas jag.
Ifjol va det oxå bara lösa lagningar ja fick fixa.

Men är tacksam för min tandläkare.
Han är duktig på att förklara och frågar flera gånger om de går bra.
Får veta både innan å efter vad som ska göras å vad som gjorts.
Fast ärligt så är ja ändå lika illamående innan varje besök.
Så kan rekomendera Anders Olofsson på nytorgsg 3.

Sen idag for vi å besökte hjärtats släkt.
Farmorsmor å far.
Veckorna går så fort så man hänger inte med.
Ha sagt länge att vi ska besöka dom men tiden ha inte funnits så nu tog ja mig tid.
Så veckans lgh städ få bli imorn.

Sen lörda ska junior på kalas och sen packar vi å drar till stugan.
Känns skönt att få fara dit igen.

Men först sova å drömma mig bort till en tid då jag inte är ensam.....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards