Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Anna - 19 augusti 2016 23:06

Ja då va de freda kväll och just nu ha ja faktiskt fotbollen igång.
Men om ja orkar se hela de vet ja inte.

Min lilla skrutt till son ha somnat under min säng.
Tur ja dammsög där igår.. ha ha.



Måste dra ut han innan ja går å lägger mig.
Tänk om han vaknar inatt å får panik.

Ska nog gå å sova snart, fått rätta till en massa så de inte ser värre ut med stavelser eller ord än vad de brukar.
Nackdelen med att skriva med telefon å ha autocorrect igång..
Vi är inte alltid överens om vilket ord som ska va å inte alltid ja ser å hinner ändra.

Ska lägga mig å räta ut kroppen med... sjukt hur ont ja får då jag går med trimmern och de lutar lite...
Är de plant så kan ja gå i några timmar innan men minsta lilla lutning så dröjer de bara några minuter innan höften säger ifrån...
Men tjurig som ja är så fortsätter jag.
Va ju bara max 10 meters dike på ca 2 meter djup....
Borde träna så kroppen orka men när ska ja hinna eller orka???
Rör mig så mycket i jobbet så tycker att kroppen borde få en massa träning där...

Imorn hoppas ja på bra väder så blir de en promenad till mormor å morfar.
Junior cyklar :)
Han är helg galen i de nu... tänk om han kunde tro på sig själv för 2 år sedan så hade han kunnat redan då.
Å ifjol då han blev så elak för att ja släppte han :)

Men bara han tror så ger han aldrig upp...
Men de är det där första steget.
Ibland såsitter de långt inne å helst om han tror att han kan skada sig.
Ha ha...



Sally va med å hade koll på han <3

Nästa år bli å skaffa en ny cykel... då ha han nog vuxit ifrån denna med :)

Min stora kille som ha börjat skolan nu.
Å på månda ska ja skicka med frukt.
Ska maila kommun i helgen å ifråga sätta varför dom inte får frukt.
Fråga hur de står till med den avgiftsfria skolan.
Sa till lärarn nu ang fruktkampen som va tidigare men tydligen hade hon ingen aning om den.

Ja ha inga problem att skicka en frukt men de va blir sen, fika?, frukost? Matsäck vid utflykter. Kan ju finnas dom som har de sämre än jag.
Å som kanske inte våga säga nåt!?

När ja ändå va i farten så sa ja till på affärn med om att dom måste ju ta hem mer av norrmejeriets steksmör, de är oftast slut och de andra är kvar men ja vägrar köpa de.
Dom verka inte ha koll på vad som går.
Ändå är norrmejeriets gömt i hörnet, men de syns så tydligt vad vi kunder där vill ha :)
Deras ostar har dom helt slutat med oxå.
Är bara västerbottenost som dom ha kvar å sen är de mycket annan dynga.
Så där får man kolla märkning så man väljer svenskt iallafall.


Bara för ja tycker den är så fin.
Ska investera i några fler nu I höst, dom har en med texten Älskade Unge. Den ska ja köpa åt junior :)

Undra om mamma blir mycke arg om ja fyller stugan med en massa lyktor med???? ;)
Kan ta upp några ja ha här å köpa nya hit??? Ha ha
Där uppe eldar vi mer brasor än vi tänder ljus :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards