Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 17 maj 2016

Av Anna - 17 maj 2016 16:41

Undra vad sjutton ja ha åkt på???
Vakna runt 5 imorse å mådde sjukt illa... efter att ha hoppats att de skulle gå över så va de bara att meddela åt höger å vänster om att jag blir hemma och även junior om de skulle va nån magsjuka på g.
Sen ha ja varit mer sovande än vaken idag..
Inte de roligaste för junior men som tur är så klarar han sig själv.
Han ha levt på mackor idag.

Nu i eftermidda har illamåendet släppt men då ha ja så ont i kroppen istället...
Hade nog inte haft mindre ont om ja hade blivit överkörd å manglad...
Ingen ställning är bra...
Sjukt irriterande.

Imorn får junior gå själv till dagis. Första gången han gör de, tur vi bor så nära och jag ska ringa fröknarna innan ja släpper iväg han.
Bara hoppas ja orka kliva upp å få han färdig i tid.
Då rå han ju frukost och lunch där så jag vet att han äter ordentligt.

Själv är sjukt sugen på smörgåsrån men vi hade bara hönöbröd hemma.
Som är slut nu :/
Få se om ja orka ta mig över på affärn innan dom stänger.
Tog ett piller Tidigare men de verka inte alls hjälpa nu :/
Annars kanske ja orka imorn.

Tyvärr är junior inte å lita på å gå på affärn. Ha ha
Han lär nog komma hem med annat än bröd och de jag vill ja.

Undra om detta kommer gå över lika snabbt som de kom?
Va ju jätte pigg igår å inte de minsta känning av nåt.
Irriterande är de iallafall :(

Nu kollar vi på aristocats å hoppas ja är pigg imorn.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards