Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 maj 2016

Av Anna - 11 maj 2016 21:26

Ja då ha man firat lilla syster på hennes 30 årsdag... hur de nu gick till då jag bara är 28 än ;)

Smet lite tidigate från jobbet (självklart med chefens godkännande) så jag kunde hjälpa till med de sista.
Fara å inhandla pizzorna som skulle bjudas på.

Sen blev de full rulle å nu ha ja nyss kommit hem å lagt mig i sängen.
Ha fått en helmysko känsla i huvudet nu ikväll.. de känns som ja skulle va full :/
Fick samma känsla igår vid lunchen men sen släppte de bara....
Inge illamående eller nåt... bara en bomullsliknande känsla...
Svårt å beskriva...
Trodde de berodde på värmen och dåligt med dryck igår men nu ikväll va de ju inge varmt å ja ha druckigt mycke idag... ja vatten å cola.
Inge mer.
Få hoppas de gått över tills imorn.

Snart helg igen oxå...

Hoppas på bra väder eller egentligen inte så man måste va inne å städa :) ha ha
Håller ju på med evighetsprojektet lägenheten :)
Funderar på om ja ska slänga ut min soffa å låna juniors tills ja hittat en egen???
Ha ju en lång reva i min...
Fast lär ta några år innan ja hittar en till en peng som jag kan betala.
Suck...

Men men inom en 14 års period är de nog löst...

Nu sova säng å drömma om nån varm famn som finns där ute åt mig.

Min stiliga kille nu ikväll. Man bli ju som nykär i han ;)

Min söta mormor å morfar. Dom kollar korten på mormors telefon.

Lilla linda som nu är 30.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards