Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 april 2016

Av Anna - 5 april 2016 18:20

Uepp... de är vad jag har varit hela dagen...
Å anledningen stavas Buggy.
Min lilla kisse kom aldrig fram på söndan innan vi va tvungna att fara hem.
Men sen på kvällen så kom han fram å tur vi ha dom bästa grannarna där uppe så dom tog in han å gav han mat.
Så de va bara för mig att brumma upp dit igen igår å hämta hem han.

Tur ja ha världens bästa chef som lät mig fara redan vid 14 så jag inte skulle bli allra senast hem...
Men nu blev kl 00:30 ca innan vi va hemma ändå för de va sån dimma efter vägen.
Så vissa bitar såg ja knappt en meter framför huven...
Uscha.
Sen hem å sova å när väckarn ringde halv 6 va man rätt så seg. Somna typ halv 2..
Men upp kom vi å i tid till jobb å dagis.
Chefen titta dock lite mysko på mig vid fikat när han rusa in med en plåt vi skulle fixa.
Såg nog rätt trött ut.

Men iallafall så nu ha ja en skit sur katt på balkongen som nog skulle ha velat bosätta sig där uppe.
Han kommer inte ens om ja lockar med mat.
Ha ha
Undra om man kan göra en foder automat där och en bricka på hans halsband.
Som bara ger ut mat åt han.
Så få han bo där. Min lilla skrutt katt.
Nästa sväng blir å tvångshålla han inne sista 24 tim innan man åker hem.
Hur bra de nu går :/

insåg en sak igår att extra ljus är nog ett måste å montera på bilen.
huvva va dåligt lyse va när de blev mörkt...
Skrämmande.
Undra om de hjälper å byta till starkare lampor tills junior är så stor att han kan koppla in extra ljus???
För sånt där ha ja noll koll på vad som är bra å hur man ska göra.

Nu blir de en varm dusch å sen packa upp allt här.
kolla tvättid med så vi få några rena kläder i veckan.
städa här hemma behövs med.
suck.. fatta inte hur de blir så skitigt då man knappt är hemma?

nä, nu värker de hemskt i fingrarna... att stå i regn å sopa grus är väl inte de bästa.
även om ja fick va inne en stund å montera plåten framför en hissdörr.
Burrr

Bjuder på en bild på min lilla surkart ?

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards